Gå til innhold

Vil ha han, og bare han:(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Åååååh hater følelser!

Jeg er en VELDIG populær jente blandt gutter.. De løper bokstavelig talt etter meg, mens jeg friendzoner og avviser de fleste... (Har vært på en date på 6 mnd, og han sa jeg også nei til etterpå)

Så kom det en mann jeg dro på en date med og jeg skjønte med en gang dette var mannen jeg hadde ventet på.:. ENDELIG var JEG hypp på noen.

Men selvfølgelig greier jeg å skremme han bort ved å bli stressa når han trekker seg litt unna, og nå har jeg greid å sende både dirty snaps(noe jeg ALDRI har gjort før) og i tillegg bootycalle han(aldri gjort det heller) og til slutt chaset han totalt uinteressert. Nå svarer han ikke meg engang.....

Jeg vet det er null sjangs nå, men må bare få det ut:( FAEN TA FØLELSER :((

Det er så sjeldent jeg finner en gutt av interesse liksom... Ååååh

Anonymous poster hash: 1a028...71f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han kom forsåvidt ikke når jeg bootycallet han og vi har heller ikke ligget sammen;((

Han ville ikke engang ligge med meg siden jeg var så på:(

AnonymBruker
Skrevet

siden du har en konstant strøm med beilere kan det ikke ta spes lang tid før neste interessante mann dukker opp?

Anonymous poster hash: 9848d...b57
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Joo, jeg har vært sånn hele livet, at jeg sjeldent finner "min greie" i gutter., det kan ikke beskrives engang, men jeg liker ikke de som er frempå slik som de som er etter meg er.. Liker de litt spesielle og sjenerte... Vært hypp på 3 gutter hele mitt liv, og blitt sammen med 2 av de..:.

• Liker 1
Gjest Castielz
Skrevet

Du høres ut som en drøm!

AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som en drøm!

kjipt at han ikke ser det:( føler han tror jeg er helt anderledes enn jeg faktisk er siden jeg sendte dirrtysnaps og bootycallet han... At en gutt faktisk tror på jenta når hun sier det aldri har skjedd før skjønner jo jeg også ikke skjer

Gjest Castielz
Skrevet

kjipt at han ikke ser det:( føler han tror jeg er helt anderledes enn jeg faktisk er siden jeg sendte dirrtysnaps og bootycallet han... At en gutt faktisk tror på jenta når hun sier det aldri har skjedd før skjønner jo jeg også ikke skjer

Jeg var VELDIG sarkastisk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var VELDIG sarkastisk.

Og hvorfor høres jeg helt forferdelig ut da?

Gjest Castielz
Skrevet

Og hvorfor høres jeg helt forferdelig ut da?

Det OSER dramachick og badguy-chaser ut av innleggene dine.

Måte du skriver på er dessuten særdeles rotete, og jeg hadde ikke tippet at du var en dag over 16 år gammel.

Mange menn har en "radar" som plukker opp sånt på en mils avstand.

Skrevet

Ingen seriøse gutter liker desperate damer:(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også nysgjerrig på alderen din, ts. Du høres veldig ung ut.

Anonymous poster hash: 264a9...e78
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det OSER dramachick og badguy-chaser ut av innleggene dine.

Måte du skriver på er dessuten særdeles rotete, og jeg hadde ikke tippet at du var en dag over 16 år gammel.

Mange menn har en "radar" som plukker opp sånt på en mils avstand.

Uff, jeg er ikke sånn i det hele tatt!:( jeg er en rolig og kjærlig person som tar godt vare på de rundt meg, elsker å gå tur i skogen, ønsker et rolig familieliv og liker ikke drama eller badboys i det hele tatt.

Grunnen for hvorfor jeg avviser så mange er nettop fordi jeg ikke liker "badboys" som er super frempå osv.

Og beklager for at innlegget var rotete, men var bare mye følelser på en mobiltelefon som kom ut nå. Jeg jobber ironisk nok som journalist.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også nysgjerrig på alderen din, ts. Du høres veldig ung ut.

Anonymous poster hash: 264a9...e78

Jeg er 25:/

AnonymBruker
Skrevet

Kjærligheten er simpel. De man vil ha, vil aldri ha en.

Anonymous poster hash: 9f05f...a66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men må faktisk få lov til å si at jeg synes det er veldig kjipt at dere kun skal komme med negative kommentarer på at jeg virker ung og skriver rotete når jeg åpenbart ikke er veldig glad nå.

Kan man ikke droppe å legge seg oppi sånne ting og faktisk vise litt medkjærlighet?:(

• Liker 1
Gjest Castielz
Skrevet

Uff, jeg er ikke sånn i det hele tatt! :( jeg er en rolig og kjærlig person som tar godt vare på de rundt meg, elsker å gå tur i skogen, ønsker et rolig familieliv og liker ikke drama eller badboys i det hele tatt.

Grunnen for hvorfor jeg avviser så mange er nettop fordi jeg ikke liker "badboys" som er super frempå osv.

Og beklager for at innlegget var rotete, men var bare mye følelser på en mobiltelefon som kom ut nå. Jeg jobber ironisk nok som journalist.

Der ja!

Mye bedre!

Da vil jeg med glede trekke tilbake mine tidligere innlegg!

Men ja, noen menn er lettskremte, og det kan lønne seg å ha litt is i magen helt i starten!

Tror det kan være best og la denne mannen være, er han virkelig interessert, så dukker han opp igjen!

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Kjærligheten er simpel. De man vil ha, vil aldri ha en.

Anonymous poster hash: 9f05f...a66

:( utrolig trist... Tenker jo også at jeg heller skulle spilt litt kostbar istedenfor å bare være meg selv, men greier ikke å spille når jeg liker noen desverre.

Skrevet

Herrefred så mye unødvendig pes TS får. Håper det ordner seg for deg TS.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge er det siden han har svart deg?

Anonymous poster hash: 3156d...247
AnonymBruker
Skrevet

Bare det at du tror han ikke likte deg pga du var interessert og tok initativ viser vel hva som har skjedd her. Enten er du ikke så flott som du tror (kjæresteemne, ikke bare for uling) eller så var han ikke interessert og dersom du tar alt for mye intitiativ ovenfor en som ikke er interesert ender det opp med at han ikke svarer (da hadde du ikke fått han uansett, siden han ikke er interessert)

Anonymous poster hash: 2b3cb...b08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...