Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :)

Er på jakt etter en bb cream til sommeren. Har hud som fort blir oljete i t-sonen, så den må helst passe til kombinert/fet hud. Jo mattere, jo bedre! :) Er også et stort pluss om den inneholder solfaktor og gode ingridienser! Pris spiller ingen rolle. :)

Så om noen har noen anbefalinger å komme med blir jeg veldig glad!

Anonymous poster hash: 1e48d...63a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare brukt Dior sin, men synes den er veldig god. En dråpe på fingeren, bittelitt rouge, mascara og lipgloss, også er jeg klar for dagen^_^

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare brukt Dior sin, men synes den er veldig god. En dråpe på fingeren, bittelitt rouge, mascara og lipgloss, også er jeg klar for dagen^_^

Er det mineralolje i den?

Anonymous poster hash: bb59b...57f

Skrevet

Er det mineralolje i den?

Anonymous poster hash: bb59b...57f

Akkurat det vet jeg ikke...

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Hvilken hudtype har du?

Anonymous poster hash: 1e48d...63a

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med thalgo sin! Mener det er solfaktor i den, og så lukter den fantastisk. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker la roche possay, kjøpt på apoteket. Høy solfaktor og ellers fin til huden.

Anonymous poster hash: 30d75...2c8
Gjest Gjesp
Skrevet

Jeg sverger til MAC sin BB-krem. Den har spf 35, men jeg bruker allikevel Dermalogica sin solkrem for ansikt spf 50 under på solrike dager.

MAC sin BB-krem er den desidert beste jeg har prøvd - har ikke brukt andre etter at jeg fant den.

AnonymBruker
Skrevet

Av alle bb og cc kremer jeg har testet, så er min absolutte favoritt

Dior Nude BB krem. Jeg har kombinert/fet hud, som veldig lett blir blank.

Men ikke med denne. Den har dessverre ikke så god dekkevne som

visse andre BB kremer har, men den gir en så flott naturlig finish at det

ikke gjør noe.

Anonymous poster hash: 9208c...e98
Skrevet

Av alle bb og cc kremer jeg har testet, så er min absolutte favoritt

Dior Nude BB krem. Jeg har kombinert/fet hud, som veldig lett blir blank.

Men ikke med denne. Den har dessverre ikke så god dekkevne som

visse andre BB kremer har, men den gir en så flott naturlig finish at det

ikke gjør noe.

Hvor kjøper du den? Hva koster den?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sverger til MAC sin BB-krem. Den har spf 35, men jeg bruker allikevel Dermalogica sin solkrem for ansikt spf 50 under på solrike dager.

MAC sin BB-krem er den desidert beste jeg har prøvd - har ikke brukt andre etter at jeg fant den.

Jeg synes huden min ble så blank i løpet av dagen da jeg bruker denne, et problem jeg ellers aldri har. Nå bruker jeg en fra Clinique og den passer helt perfekt for meg.

Anonymous poster hash: 93f20...9aa

Gjest Miss.Silver
Skrevet

Jeg kjøpte Elisabeth Arden sin, og er meget fornøyd med den :) Shade 01 passet perfekt for min hud som er kombinert, blir aldri blank i løpet av dagen, så ser fantastisk ut fra morgen til kveld :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper du den? Hva koster den?

Jeg kjøpte min på taxfree når jeg var på reise. Men tror du får den i de fleste parfymerier,

og nettsider. Lønner seg å være på utkikk etter tilbud, da den er veldig dyr i pris tror jeg.

Men den er verdt det, og veldig drøy i bruk. Det jeg er mest fornøyd med er at jeg aldri

blir blank av denne :)

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Maybelline sin er min favoritt, den fins i 3 nyanser. Om sommeren bruker jeg den i medium, mens resten av året bruker jeg den i light. Også har den spf 30 :)

Gjest Gjesp
Skrevet

Jeg synes huden min ble så blank i løpet av dagen da jeg bruker denne, et problem jeg ellers aldri har. Nå bruker jeg en fra Clinique og den passer helt perfekt for meg.

Anonymous poster hash: 93f20...9aa

Ok - er det denne du prøvde? Jeg synes den er helt perfekt og merker ikke at jeg blir blank. Men så bruker jeg pudder også ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...