AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Har møtt en mann nylig og vi begge er i slutten av 20-årene. Vi kommer veldig godt overens, men en ting som skiller oss veldig er at han elsker å reise og oppleve ting. Jeg har drevet en del med nettdating også, og der blar jeg bare videre når menn skriver at de er så reiseglad, impulsive og eventyrlystne. Jeg har aldri vært utenlands, først fordi jeg er redd for å fly, og fordi jeg ikke har økonomi til å reise og fordi jeg er redd for å snakke engelsk i utlandet. Jeg kunne gjerne reist på roadtrip å kjørt halve jorda rundt med båt/bil, men ikke fly. Jeg kommer heller ikke til å ha økonomi til å reise noe sted de førstkommende årene, og tar gjerne til takke med ferier i Norge, camping, hytte ol. Jeg er ganske enkel å glede, sånn sett. Denne mannen jobber i tillegg i ett reisebyrå, i tillegg til at hjemlandet hans er ett populært turistmål, så jeg er redd for at reising vil bli ett problem om vårt forhold skulle fortsette. Hva tror dere? Er det en dealbreaker at jeg ikke er så reise- og eventyrlysten?Anonymous poster hash: 9f371...356
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Ja, det ville jeg tenkt. Jeg har lopper i blodet og elsker å reise, og tror jeg hadde kjedet meg veldig om jeg hadde blitt sammen med en som ikke reiste "fordi det er skummelt å snakke engelsk i utlandet". Anonymous poster hash: a7537...d68 16
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Kanskje forholdet gjør deg litt modigere? Anonymous poster hash: 1d049...8a6
-Fiona- Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Det får dere nesten bli to om. Om det ikke er en dralbreaker for deg, kan det hende det er det for ham. Eller så kan det jo hende han kan bidra til at reisegleden din blomstrer litt...
LittDiva Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 For meg hadde det vært dødfødt og date en som ikke kunne / ville reise , var redd for og snakke engelsk . 3
Gjest Faerunpedia Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 For meg hadde det vært en dealbreaker, og det kan nok bli et problem mht ferier.
Ok2k Skrevet 22. mai 2015 #8 Skrevet 22. mai 2015 Det ville ha vært fullstendig uaktuelt for meg, helt klart en dealbreaker. Hytte og campingferie i Norge er ikke noe jeg finner interessant heller.
frøkna Skrevet 22. mai 2015 #9 Skrevet 22. mai 2015 Jeg vet ikke hvordan det er å være i din situasjon, men det hadde vært en dealbreaker for meg om jeg datet en som deg..
Ramona Skrevet 22. mai 2015 #10 Skrevet 22. mai 2015 Deal breaker for meg også å date en som til de grader er i mot reising. Ikke bare pga. selve reisinga, men frykten for det ukjente som virker så hemmende. Dessuten suger det å reise på campingtur i Noege, og ofte kan det være dyrere enn å reise til et billig land. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #11 Skrevet 22. mai 2015 Jeg syns du skal se på dette som en utfordring, TS! Begynn med en tur ikke så langt unna, du kan ta toget til København f.eks, der skjønner de norsk og. Anonymous poster hash: 9757e...4ce 1
Ginny Skrevet 22. mai 2015 #12 Skrevet 22. mai 2015 Hvis du virkelig vil satse på denne fyren, vil det mest sannsynlig være en dealbreaker. Men, du kan jo se på det som en mulighet for å utvide horisonten din. Flyskrekk kan kureres. Økonomi kan bedres (eller du kan reise på lavbudsjettur, som jeg gjør), og frykt for å snakke engelsk kommer du ikke over hvis du ikke prøver. Forøvrig snakker du antageligvis bedre engelsk enn veldig mange, og det er i mange tilfeller bedre å snakke dårligere engelsk, slik at lokalbefolkningen forstår deg. Togreise er forøvrig kjempekult! Interrail f.eks, start med det Og uansett.. Det er ikke vi som er denne mannen. Jeg kan godt si at for meg, som elsker å reise, hadde det vært en dealbreaker. Han jeg er sammen med likte ikke å reise da vi møttes, men nå er han med på mye rart. Det store spørsmålet er dermed hvordan DIN fyr reagerer. Og da må du nesten snakke med han om det, for ingen her inne kan jo vite hva som er en dealbreaker for han..
Rosaprosa20 Skrevet 22. mai 2015 #13 Skrevet 22. mai 2015 Hvis han er glad i å reise, så er det nok en dealbreaker ja. Jeg kunne aldri vært sammen med en som ikke vil fly, siden jeg er så glad i å reise selv. Å reise rundt i Norge er overhode ikke billigere enn å reise til utlandet, så det argumentet ser jeg ikke helt logikken i
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #14 Skrevet 22. mai 2015 Ville desverre blitt en STOR deal breaker for meg. Elsker å reise, har reist mye og vil nok ha en som har opplevd litt/I alle fall villig til å oppleve mye sammen med meg. Fly er jo ett must til flere destinasjoner. Anonymous poster hash: 3cbf7...a6f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #15 Skrevet 22. mai 2015 I denne perioden ville det ikke vært en dealbreaker for min del. Digger å reise, men har likevel aldri tid lenger på grunn av jobb (er en jobb der man også er tilgjengelig på ferie/hellidager). Så da hadde det ikke spilt noen rolle om hun ikke var reiselysten. Anonymous poster hash: 4b095...efc
Gjest O.G. Skrevet 22. mai 2015 #16 Skrevet 22. mai 2015 Ja, det ville jeg tenkt. Jeg har lopper i blodet og elsker å reise, og tror jeg hadde kjedet meg veldig om jeg hadde blitt sammen med en som ikke reiste "fordi det er skummelt å snakke engelsk i utlandet". Anonymous poster hash: a7537...d68 Enig.
Gjest krokodillen Skrevet 22. mai 2015 #17 Skrevet 22. mai 2015 Har møtt en mann nylig og vi begge er i slutten av 20-årene. Vi kommer veldig godt overens, men en ting som skiller oss veldig er at han elsker å reise og oppleve ting. Jeg har drevet en del med nettdating også, og der blar jeg bare videre når menn skriver at de er så reiseglad, impulsive og eventyrlystne. Jeg har aldri vært utenlands, først fordi jeg er redd for å fly, og fordi jeg ikke har økonomi til å reise og fordi jeg er redd for å snakke engelsk i utlandet. Jeg kunne gjerne reist på roadtrip å kjørt halve jorda rundt med båt/bil, men ikke fly. Jeg kommer heller ikke til å ha økonomi til å reise noe sted de førstkommende årene, og tar gjerne til takke med ferier i Norge, camping, hytte ol. Jeg er ganske enkel å glede, sånn sett. Denne mannen jobber i tillegg i ett reisebyrå, i tillegg til at hjemlandet hans er ett populært turistmål, så jeg er redd for at reising vil bli ett problem om vårt forhold skulle fortsette. Hva tror dere? Er det en dealbreaker at jeg ikke er så reise- og eventyrlysten?Anonymous poster hash: 9f371...356 hvorfor i herrens navn spør du andre om hva som er en dealbreaker for deg?
Knirke Skrevet 22. mai 2015 #18 Skrevet 22. mai 2015 Hvis jeg hadde møtt en mann som var redd for å fly og aldri vært i utlandet hadde det ihvertfall vært en dealbreaker for meg... En ting er at vi ikke hadde kunnet dratt på turer sammen, en annen ting er at jeg mener folk som reiser er mer interessante og har høyere sosial intelligens enn de som sitter hjemme 1
Gjest Seajewel Skrevet 22. mai 2015 #19 Skrevet 22. mai 2015 Gi det en sjanse, kanskje du også blir glad i å reise, om han tar deg med på turer og sånt?
Gjest Gjesp Skrevet 22. mai 2015 #20 Skrevet 22. mai 2015 Redsel for å fly kan kureres ved å faktisk reise med fly - det er ikke noe stort problem. Man bør ikke la det hemme en i noe man har lyst til. Jeg liker å reise men kunne aldri vært sammen med en som ville reise til syden, Thailand, Afrika ol i hver ferie - det frister meg overhode ikke.. Må finne en som liker de samme reisene som jeg liker. Hytteferier er helt topp for meg .. men jeg må kunne ta en utenlandstur i året selvom mesteparten av ferien og helgene tilbringes på hytta ved sjøen. For meg er hytta den ultimate ferien. Her kan skuldrene senkes, gå ut med båten å fiske, få krabbe i teinene, ha besøk av familie og venner. Jeg kunne aldri hatt en mann som ikke likte den type ferie. For meg er det viktig å matches på dette punktet også ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå