Taklampe Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Jeg og ei venninne har bestemt oss for å skrive en liste med masse utfordringer som vi skal gjennomføre! Vi vil også gjøre ting som kanskje ikke er noen utfordringer, men ting vi kan gjøre for andre som de virkelig vil sette pris på! Hittil har vi skrevet ned: - Hoppe i strikk - Hoppe fra en 12 meter bru - Ta med en narkoman på kafè - Bare slå an en prat med noen som er ensomme - Besøke et gamlehjem og ta med et eller annet de vil sette pris på Vi har ikke mye enda. Derfor lurte jeg på om noen her har noen gode ideer til oss? Både utfordringer og snille ting?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Har ikke noe forslag, men må ihvertfall gi dere tommel opp for et godt tiltak! Anonymous poster hash: e7ee0...9b9 1
Taklampe Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2015 Har ikke noe forslag, men må ihvertfall gi dere tommel opp for et godt tiltak! Anonymous poster hash: e7ee0...9b9 Hehe, tusen takk likevel
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Så fint! Dere kan jo jobbe frivillig for Bymisjonen/noe lignende. Og mange eldrehjem trenger frivillige. Anonymous poster hash: 5e669...b58
Taklampe Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2015 Så fint! Dere kan jo jobbe frivillig for Bymisjonen/noe lignende. Og mange eldrehjem trenger frivillige. Anonymous poster hash: 5e669...b58 Det var god idè! Takk for tips
Puny Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 Gi et kompliment til en fremmed, det varmer og det varer ofte lenge. Jeg kan fremdeles huske hun ene dama på t-banen som helt umotivert fortalte meg at jeg hadde utrolig fint hår, husker det godt enda det er mange år siden...
Taklampe Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2015 Gi et kompliment til en fremmed, det varmer og det varer ofte lenge. Jeg kan fremdeles huske hun ene dama på t-banen som helt umotivert fortalte meg at jeg hadde utrolig fint hår, husker det godt enda det er mange år siden... Den var super! Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå