Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #1 Skrevet 30. august 2004 svømming, hva godt har dette for seg? tenkte å begynne å svømme regelmessig...trenger da litt oppmuntring da, med hva dette egentlgi hjelper på..
Suzy Skrevet 30. august 2004 #2 Skrevet 30. august 2004 Svømming gir deg bedre kondis, bedre lungekapasitet og styrker hele kroppen! Kjempefint for nakke og armer (forebygger kontornakke og musearm). Det er dessuten utrolig deilig og du kjenner kjapt forskjell på kapasiteten din. To ganger i uka gjerne ca 1.000 meter hver gang hjelper veldig bra!
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #3 Skrevet 30. august 2004 hva med bena, ruma og magen? det er flørst og fremst dette jeg vil styrke?
Suzy Skrevet 30. august 2004 #4 Skrevet 30. august 2004 hva med bena' date=' ruma og magen? det er flørst og fremst dette jeg vil styrke?[/quote'] Så du ikke den delen der jeg skrev hele kroppen?? Det tar bein rumpe og mage også, men antagelig mest på overkroppen. Hvis du er ute etter å stramme effektivt på mage, rumpe og bein hadde jeg tatt en MRL-time på treningssenteret i tillegg, evt funnet noen gode øvelser jeg kunen gjøre på egenhånd
ZIBRA Skrevet 30. august 2004 #5 Skrevet 30. august 2004 Jeg svømte en del før, og merket da att rompe og bein ble mere veltrente og dermed mindre i omkrets.. Har også hørt att ryggsvømming er den beste måten å svømme på, det tar best. Åhh... Nå fikk jeg også lyst til å svømme en tur. Man føler seg så frisk og fin etterpå!! :-)
Suzy Skrevet 30. august 2004 #6 Skrevet 30. august 2004 Åhh... Nå fikk jeg også lyst til å svømme en tur. Man føler seg så frisk og fin etterpå!! :-) Jeg ble også inspirert...
Carmen_ Skrevet 30. august 2004 #7 Skrevet 30. august 2004 Svømming tar virkelig på. For jeg blir stuptrøtt etter svømming. Får en sånn rar fjernhetsfølelse
Gjest Virvel Skrevet 31. august 2004 #8 Skrevet 31. august 2004 Svømming er dessuten en veldig skånsom måte å trene på, siden du ikke belaster f.eks. bena dine som du gjør ved løping. Gleder meg til å begynne å svømme igjen, men Tøyenbadet åpner ikke før om en uke... Hvis du vil ha mer effektiv trening for bena: Lån et sånt lite brett i svømmehallen og svøm med bare bena.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå