Gå til innhold

Tips til aktivitet på fly.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere.

Jeg skal ut å fly langt med en treåring. Har dere noen gode tips til aktiviteter jeg kan ha med? Perling er populært ellers, men neppe særlig ønsket på flyet😂.

Alle tips mottas med takk☺️

Anonymous poster hash: 71434...dcb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Soving.

Anonymous poster hash: 079d4...902
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Skal prøve på det ja..

Gjest Magdalene
Skrevet

iPad/dvdspiller.

Bøker

Tegnesaker

Kjeks

Nonstop

Timene går fort.

Skrevet

Sist jeg var ute og fløy med barn fikk jeg æren av å sitte ved en fireårig niese. Vi hadde med en ny dukke hun ikke hadde hilst på før (med langt hår) , sammen med små klemmer, strikker og børster.

Jeg tror den holdt henne egenhendig underholdt i nesten tre timer.

Men det er kanskje stor forskjell på treåring og fireåring, jeg har ikke akkurat stor erfaring der. Men vet at en NY leke alltid er superspennende.

Skrevet

Har du iPad, vil jeg anbefale å laste ned en film der. Evt finne noen gode barne-apper. Vi har brukt å kjøpe sånne tegne/aktivitetsbøker også, og det har holdt vår jente underholdt lenge. Gjerne ei med mange fine klistremerker. Ellers er jo høytlesning fint (evt laste ned bøker på iPad også). Synes også tipset om dukke med klær og utstyr var bra! Og så litt god mat..rosiner, bær, kjeks (..og et helt annet tips: Ta med et ekstra kles-skift om bord. Etter noen timer med bl.a spising av bær/sjokolade etc, ser ikke alltid klærne så bra ut...og våtservietter! Masse våtservietter!!!).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Unngå for all del ting som lager masse lyd...

IKKE høytlesing mao!!! Jeg har sittet ved siden av noen som gjorde det, og holdt på å klikke fullstendig.. Geitekillingen som kunne telle til 10 er IKKE gøy å høre på for voksne...

Ipad er fint, om du har øreklokker til barnet. Resten av flyet vil ikke høre på slikt..

Støtter forslag om tegnesaker.

Hva med dyrelotto eller et annet spill som tar såpass lite plass at det er lett å sette opp på et lite flybord?

Anonymous poster hash: a547d...346
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk alle sammen for gode forslag.

Vi gleder oss☺️

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere.

Jeg skal ut å fly langt med en treåring. Har dere noen gode tips til aktiviteter jeg kan ha med? Perling er populært ellers, men neppe særlig ønsket på flyet😂.

Vi har "unntakstilstand" med iPad med filmer lastet ned. På ViaPlay f.eks kan du laste ned og se offline. Med hodetelefoner så klart. Avveksler med tegnesaker.

Anonymous poster hash: ac369...822

Skrevet

Hei dere.

Jeg skal ut å fly langt med en treåring. Har dere noen gode tips til aktiviteter jeg kan ha med? Perling er populært ellers, men neppe særlig ønsket på flyet.

Er det bare dere to, vet ikke hvor dere skal. Men hvis dere skal fly med et såkalt widebody fly (Fly med to midtganger) så vil det i mange av disse flytypene være to setere på minst ene vindusrekken av flyet. Kunne kanskje i såfall være en ide å prøve å sikre seg en slik 2 seter sånn at dere sitter "litt" for dere selv, ikke må dele rad med/klatre over andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...