Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har helt ekstreme myserynker under øyene, har ikke brukt solkrem og solbriller i mine yngre år. Er det noe man kan gjøre med dem?

Vil en fruktsyrepensling hjelpe?

Eller er det bare å bruke solbriller og solkrem?

Anonymous poster hash: 6cfb8...7b9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan bruker jeg dermarolleren? Hvor ofte?

Gjest Sleeve
Skrevet

Bruker min ca annenhver dag.

Etter en uke tar jeg noen flere dagers pause.

Har 0,5 mm til ansikt og 1,0 mm til kropp.

Huden min ble vesentlig strammere etter noen ukers bruk, og jeg fikk de i gave selv om jeg først trodde det bare var tull.

Er helt frelst av dermarollerne mine, og kommer aldri til å legge bort de :)

Ett arr på leggen min var rødt/lilla og bulkete, det vises nesten ikke nå.

Huden har fått mer glød i annsiktet, og liksom fylt opp tidligere linjer med ny hud.

Vanskelig å forklare, men jeg føler at huden rett og slett har fylt opp steder hvor jeg hadde små rynker, som rundt øynene og i pannen.

Ruller opp og ned, på skrå og frem og tilbake en-to runder i hele ansiktet, og går deretter tilbake til 'problemområdene' og ruller litt ekstra der.

Legger såpass trykk på rollern at jeg blør bittelitt i panna og haka av og til.

Litt lettere trykk hvor huden er tynnest som rundt øynene.

Om du tar det i bruk, steriliser godt hvertfall, og aldri la andre bruke den.

Jeg fjerner all sminke i 7-8 tiden på kvelden. Vasker deretter med vann.

Sprayer rollern med swiss sanitizing spray, og skyller den i varmtvann før jeg starter. Gjentar prossessen etterpå, og lar den lufttørke i esken sin.

Hvilken som helst desinfisering kan brukes (sprit osv), men jeg handler produktene på swissclinic.no, så kjøper også desinfiserende spray og etterbehandlingskrem der.

Kremen jeg bruker etter hver behandling heter forresten swiss rejuvenator. Den er veldig god.

Før jeg legger meg smører jeg ansiktet nok en gang, som jeg gjør til vanlig hver kveld men med en vanlig fuktighetskrem for ansikt.

Blir litt rødhet i en times tid etter bruk, og huden kan føles bittelitt solbrent, så derfor behandler jeg annenhver dag :)

På morgenen etter sminker jeg meg som vanlig uten problem.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for utfyllende fint svar. Har faktisk en 0.5 mm dermaroller liggende :) da skal jeg begynne å bruke den!

Gjest Sleeve
Skrevet

Tusen takk for utfyllende fint svar. Har faktisk en 0.5 mm dermaroller liggende :) da skal jeg begynne å bruke den!

Bare hyggelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...