AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #1 Skrevet 22. mai 2015 Noen som har hatt barna på bamseklubb i syden? Hva slags opplegg er dette? Er det trygt å ha barna der? Fungerer det som en barnehage? Kjenner at det frister med ett par timer med barnefri når vi skal være to uker på Rhodos Anonymous poster hash: a9ffb...a28
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Skrevet 22. mai 2015 Bamseklubb er kjekt for ungene, ikke tenk på det som barnevakt. Du må være i nærheten. Du kan ikke overlate ungene til bamseklubben og så stikke på byen i mange timer. Bamseklubben er stort sett bare et par timer, men du kan få litt tid ved bassengkanten. Det er like trygt for barna der som andre steder. Min datter var med for mange år siden og var veldig skuffet da vi dro til et annet sted senere som ikke hadde det... Det er et minne for livet for barna. Anonymous poster hash: 8321b...bb4
Gjest Magdalene Skrevet 22. mai 2015 #3 Skrevet 22. mai 2015 Superkjekt for ungene. Skattejakt, leker, disco etc De blir kjent med andre barn. Kjempe bra opplegg! Vår eldste har storkost seg. Du må holde deg i nærheten.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Vi hadde det til vår datter i høst. Hun var da 4 år. Hun ønsket det veldig i utgangspunktet, men er en type som trenger litt tid på å bli trygg og som trives best med barn og voksne hun kjenner godt. Hun hadde det fint der og snakker om det enda, men det var en dag hun ikke ønsket å gå (og da slapp hun selvf). Opplegget virket bra med leker, skattejakt etc. Synes det virket trygt også, men må innrømme at jeg satt i umiddelbar nærhet den første dagen (mest for min egen del) og at jeg kanskje ikke slappet helt av mens hun var der, da...Anonymous poster hash: 948fa...1d4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #5 Skrevet 22. mai 2015 Ble parket i en sånn som barn, samme med broren min. Vi var 5 og 7 år gammel. Skjønner jo at mamma ville ha noen timer for seg selv, men jeg hatet det. Var sjenert som barn og fikk ikke venner lett, og det hjalp ikke at mesteparten av de andre barna var danske, svenske og finske. Å sitte der å pusle med Lego var jo greit nok, men aktivitetene (spesielt svømming og disco) var skikkelig kjipt, siden det var så mye press på å delta fra arrangørene (de ville nok heller kalle det oppmuntring, da). Heh, det er 25 år siden, men merker jeg fortsatt blir litt grinete av å tenke på det. Fin ferie ellers, men unner ingen Bamseklubben. Anonymous poster hash: 8856e...757
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå