Gå til innhold

krise: baby foot- footen etset borr:( hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sovnet med baby foot :( fottene kjennes etset bort..

Blir det bra igjen eller vil jeg gaa rundt med hud som en 80aaring? Vaaknet av at det svidde..:(

Anonymous poster hash: d0f50...dbd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

AU!!

Anonymous poster hash: 19d88...4e6
AnonymBruker
Skrevet

Au!:S Hvor lenge lå du med det på?

Anonymous poster hash: b96f8...fff
Gjest minge
Skrevet

Mener at sånne type behandlinger bare skal være på føttene i 1-2 timer, for deretter å vaskes bort. Etter hva jeg vet inneholder det bl.a fruktsyrer som skal fjerne døde hudceller og få bukt med tørr og hard hud. Så føttene dine har sikkert fått litt overbehandling, men de vil leges. Ta pent vare på føttene dine i mellomtiden, og ikke smør de inn med for sterke produkter. Jeg ville ha gått for en kald dusj og påfølgende parfymefri krem eller gel. La deretter føttene få tørke og hvile mest mulig. Håper de bedrer seg raskt, god bedring til føttene :)

AnonymBruker
Skrevet

6 timer :(

Kan bare avbestille strandferien om 3 uker..:( ser ut som en....ja.

Gjest minge
Skrevet

6 timer :(

Kan bare avbestille strandferien om 3 uker.. :( ser ut som en....ja.

De bedres nok mye på 3 uker! Det er jo ikke sånn at du reiser i morgen :)

Apoteket har sikkert også sårsalve eller annet som kan hjelpe i healingsprosessen.

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

6 timer?? Ai...:S Er det hudforandringer eller svir det bare? Ville nok brukt alovera gel uten parfyme, kanskje høre om de har noe som stillner svie reseptfritt på apoteket. Begynner du å få sår og slikt bør du kontakte lege.

Anonymous poster hash: b96f8...fff
AnonymBruker
Skrevet

tenk den flassingen da..hehehe blir hele foten!

AnonymBruker
Skrevet

?

Skrevet

Etset bort? Er det dette man kaller kjemisk amputasjon?

Huff. Håper det er bedre enn hva det kjennes ut akkurat nå. Jeg har hatt på babyfoot i 4t++ og det gikk fint. Men det kan jo hende at du reagerer på produktet uansett, og at det hadde svidd selv om du kun hadde hatt det på i to timer.

AnonymBruker
Skrevet

Med 100% garanti burde det stå på pakningsvedlegget hva man burde gjøre om den sitter på for lenge! Les hva som står der. Generelt er jeg enig i at alovera er det beste å smøre på, men jeg ville ringt apotek eller forbrukernummer som står på pallen om hva som er best å gjøre.

At du reiser til Syden om tre uker er nok ikke noe problem. Men i første omgang må du finne ut av hvordan du kan skåne føttene dine best mulig for at det skal heales fortest mulig :)

Anonymous poster hash: 81da6...d6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil generelt også legge til at det skal se grusomt ut når det flasser av. Om du søker opp produktet på Google med bilder, så ser du at det ikke ser mye bra ut når behandlingen står på. Har du gjort dette før?

Anonymous poster hash: 81da6...d6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen!

oppdatering: au au..og atter au hehe. Peelingen startet på dag to. Tok ett fotbad..

men er bare på oversiden til nå...utrolig ømt er det også. Veldig passende med innlevering av masteroppgaven altså ;).

har gjort det en gang tidligere, har egentlig ikke så myr hard hud så da merket jeg ikke mye. Men denne gangen tror jeg at jeg har klart å svi av hele foten..

takk for gode tips!

varmt vann svir..har smurt meg hver kveld...svir litt det og.

reagerer ikke på produktet ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...