Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gikk på radio en del i 2004. Vet ikke når den ble laget, men trooor jeg husker å ha hørt den før 2004 også. Sånn 2002. Aner ikke, men har ikke hørt den på en evighet.

Jeg tror det var en gutt som sang. Om det var en jente må det være noe Cher stemme, men 99% sikker det er en gutt. Ikke at han synger så veldig mye.

Det er en melodi der det brukes munnspill i refrenget.

Du-Du Du-Du Du..DU! DU! DU!.. I munnspill. Selve sangen er avslappende, han synger sakte.

Tror han sier noe: feel/me/real/free også you(kanskje), også feel/be my lover(?) Har ingen aning.

F.eks: Feeeel… *stillhet*… Yoooou… *stillhet*... Feel myy loover.. Du-du du-du du. DU! DU! DU! (munnspill)

Herregud, ler av meg selv :flau:

Anonymous poster hash: cb1d7...e45
Videoannonse
Annonse
Gjest LilleTusenfryd
Skrevet (endret)

Gikk på radio en del i 2004. Vet ikke når den ble laget, men trooor jeg husker å ha hørt den før 2004 også. Sånn 2002. Aner ikke, men har ikke hørt den på en evighet.

Jeg tror det var en gutt som sang. Om det var en jente må det være noe Cher stemme, men 99% sikker det er en gutt. Ikke at han synger så veldig mye.

Det er en melodi der det brukes munnspill i refrenget.

Du-Du Du-Du Du..DU! DU! DU!.. I munnspill. Selve sangen er avslappende, han synger sakte.

Tror han sier noe: feel/me/real/free også you(kanskje), også feel/be my lover(?) Har ingen aning.

F.eks: Feeeel… *stillhet*… Yoooou… *stillhet*... Feel myy loover.. Du-du du-du du. DU! DU! DU! (munnspill)

Herregud, ler av meg selv :flau:

Anonymous poster hash: cb1d7...e45

Tror jeg vet hvem du mener! Hører refrenget inni hodet mitt :)

Jobber med å finne den!

Endret av LilleTusenfryd
Gjest LilleTusenfryd
Skrevet

Morten Abel - Be My Lover :)
AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: f8bc6...ad5
AnonymBruker
Skrevet

Ja den, bra forklaringen var forståelig!

Gamle minner! Som kanskje har blitt litt forvrengt, var sikker på det var munnspill :s Høres litt ut som et annet instrument

Anonymous poster hash: 5ce0e...7c7
Skrevet

Denne låta er fra 1999. Merkelig at denne var så populær i 2004, kan jeg ikke huske...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...