Gå til innhold

Skal flytte. Selge ting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal flytte om en ukes tid og har ekstremt dårlig råd og alt for mange ting.

Bestemt meg for å kvitte meg med mest mulig. Jeg ønsker helst å få solgt unna en del istedenfor å gi bort siden jeg trenger penger sårt.

Finn.no er krevende med tanke på at jeg skal selge himla mye ulike ting, og mye smått. Loppemarkeder er som regel til inntekt for dem som arrangerer det.

Noen andre gode løsninger til hvordan jeg kan selge unna ting? :)

Anonymous poster hash: af94a...224
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her jeg bor har vi en veldig aktiv facebookgruppe hvor folk legger ut alt mulig rart. Går mye fortere enn finn, og er mye mer lokalt. Kan jo være et forsøk dersom det finnes en slik gruppe for området du bor i?

AnonymBruker
Skrevet

Finn er ikke komplisert. Ta ett eller to bilder av noen av tingene du vil selge og så skriver du i annonsen at du skal ha flyttesalg og ramser opp i annonsen hva du skal selge og inviterer kjøpere til å komme hjem til deg og se på tingene. Da blir det nesten som et privat loppemarked. Sørg for å merke ting med ønsket pris men vær åpen for pruting eller en samlet pris.

Anonymous poster hash: 93321...62b

• Liker 3
Skrevet

Bare husk å vær realistisk om hva du får solgt og ikke, og tenk igjennom hva du tenker du kan få betalt for det. Det fins ulike facebookgrupper med samme konsept som Finn, men vil si som brukeren over meg at det ikke er særlig komplisert.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...