Gjest Mann 28 Skrevet 30. august 2004 #1 Del Skrevet 30. august 2004 Ser i en annen tråd at det er en del som er hjemmeværende med barna, og faktisk så syns jeg det er flott at man velger det om man har muligheten (ja, jeg er en manns sjåvinist sikkert i manges øyne når jeg skriver dette). Det jeg lurer på er hvor stor inntekt en person har når en familie lever på kun en lønn? Lån til hus/leilighet/bil, mat og andre utgifter koster jo en del og må dekkes inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #2 Del Skrevet 30. august 2004 Det samme har jeg også lurt på. Hvordan får dere det til ????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 30. august 2004 #3 Del Skrevet 30. august 2004 Folk kan svare på de mest personlige spørsmål om barbering og sex og svigers, men når det spørres om inntekt, da blir det stille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #4 Del Skrevet 30. august 2004 Vi har to unger på to og fem år, og har kun hatt en inntekt etter at vi fikk barn. Mannen tjener ca 340 000 kr i året, i tillegg kommer kontantstøtten og barnetrygd. Vi har ganske nytt hus, og ok bil. Vi har på ingen måte for mye penger, men vi klarer oss fint. Når minsten mister kontantstøtten vil vi merke det, og jeg skal da begynne å jobbe, iallefall deltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. august 2004 #5 Del Skrevet 30. august 2004 Dette blir vårt første barn, og både jeg og mannen er innstilt på at jeg skal være hjemme med barnet de første 3 årene (eller noe slikt) Mannen tjener ca 300 000,- og vi har hus, biler og studielån. Vi regner ikke med at vi skal få alt for bra økonomi, men vi vil ha nok til å klare oss uten problemer - tror vi (har ikke SÅ mye igjen på lånene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 30. august 2004 #6 Del Skrevet 30. august 2004 Min mann har en årsinntekt på ca en million og jeg hadde ca 133 000 i året da jeg jobbet. Og det er det jeg har i permisjonslønn nå. Nå har vi kjøpt hus og skal flytte nærmere min manns nye jobb og vi får mere gjeld og ca tre hundre tusen mindre inntekt, men mndsutg. blir mindre, så jeg håper vi skal få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå