Gå til innhold

Menn som tror de er dødskjekke...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

... Og da snakker jeg om de som for min del ser mindre pen ut, og tror at jeg er interessert - til tross for at jeg bare er hyggelig med alle.

Hva gjør at disse mennene tror de kan gi meg komplimenter om kroppen min 5 minutter etter å tilfeldigvis møttes ute? Dette gjelder for så vidt alle menn, om de er pene å se på eller ei. Jeg kler meg alltid med bukse og topp, men hva har egentlig det å si? Er så sinnsykt lei av denne typen menn. Hjelper ikke å spørre: "Hva i all verden er det for et spørsmål?" Engang. Oppgitt..

Noen andre som har det slik? Det er ikke bare når det er alkohol inni bildet at dette skjer.

Spydige kommentarer kan dere skylle i dass.

Endret av Vannflaska
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nå slik at det ikke alltid er like lett for et menneske å se at den de snakker med mener at de selv er bedre enn alle andre. Dessverre.

Anonymous poster hash: 24d15...389
  • Liker 8
Skrevet

Kanskje de du mener er mindre pene tenker at du er i samme liga som de? Altså at du er på utseendemessig samme nivå som de - så vis det er en trend at mindre pene gutter legger ann på deg så underbygger dette faktisk det.

Uansett så er jeg enig i at slibrige spørsmål etter 5 minutter hverken er tiden eller plassen å komme med slikt vrøvl. Mange menn er dessverre litt ensformige og enspora.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de du mener er mindre pene tenker at du er i samme liga som de? Altså at du er på utseendemessig samme nivå som de - så vis det er en trend at mindre pene gutter legger ann på deg så underbygger dette faktisk det.

Uansett så er jeg enig i at slibrige spørsmål etter 5 minutter hverken er tiden eller plassen å komme med slikt vrøvl. Mange menn er dessverre litt ensformige og enspora.

Hvor attraktiv mener du da man er når både mindre pene men også veldig kjekke og vakre menn er interessert?

Anonymous poster hash: f5afa...758

Skrevet

Hvor attraktiv mener du da man er når både mindre pene men også veldig kjekke og vakre menn er interessert?

Det har jeg ingen formening om, jeg rangerer ikke mennesker etter utseendet eller plasserer de i båser.

Jeg tenker ikke slik - jeg vurderer andre mennesker utelukkende etter hvordan de er som mennesker, hvordan de behandler andre og hva slags holdninger de har.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

... Og da snakker jeg om de som for min del ser mindre pen ut, og tror at jeg er interessert - til tross for at jeg bare er hyggelig med alle.

Hva gjør at disse mennene tror de kan gi meg komplimenter om kroppen min 5 minutter etter å tilfeldigvis møttes ute? Dette gjelder for så vidt alle menn, om de er pene å se på eller ei. Jeg kler meg alltid med bukse og topp, men hva har egentlig det å si? Er så sinnsykt lei av denne typen menn. Hjelper ikke å spørre: "Hva i all verden er det for et spørsmål?" Engang. Oppgitt..

Noen andre som har det slik? Det er ikke bare når det er alkohol inni bildet at dette skjer.

Spydige kommentarer kan dere skylle i dass.

Hos meg sluttet det da jeg ble litt grå mus i stilen og ser ned i bakken. Får enda blikk men 80% mindre "tilsnakk" og meldinger enn før. Men du sier du kler deg nøytralt så vet ikke. Husker jeg var hyggelig og hadde koselige samtaler ute på byen, spesielt om det var folk jeg visste hvem var. Kom hjem og fant innboksen på face med ekle invitasjoner fra vedkommende, dette har skjedd med ubeskrivelig mange og hver gang har de fått meg til å føle meg billig selv om jeg bare har vært hyggelig, de har vært det siste jeg har kunne tenkt meg. Skjønner godt du blir irritert, prøv å overse de!

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg ingen formening om, jeg rangerer ikke mennesker etter utseendet eller plasserer de i båser.

Jeg tenker ikke slik - jeg vurderer andre mennesker utelukkende etter hvordan de er som mennesker, hvordan de behandler andre og hva slags holdninger de har.

Du rangerte jo nettopp TS da :P ble bare nysgjerrig jeg.

• Liker 1
Skrevet

Du rangerte jo nettopp TS da :P ble bare nysgjerrig jeg.

Jeg har ikke rangert TS. Hvor tar du det fra?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke rangert TS. Hvor tar du det fra?

Nei, men en teori om at hun sikkert er mindre pen ettersom gutta som prøver seg ikke er kjekkaser. Vet flere mener at om mindre pene menn tar kontakt så betyr det at du ikke er pen, må si jeg har lurt på den teorien selv.

Skrevet

Du får bare tåle at de gir deg komplimenter når du "bare er hyggelig mot alle." Det kan lett oppfattes som at du er interessert. Om du ikke er interessert, kan du bare unnskylde deg og gå.

Skrevet

Nei, men en teori om at hun sikkert er mindre pen ettersom gutta som prøver seg ikke er kjekkaser. Vet flere mener at om mindre pene menn tar kontakt så betyr det at du ikke er pen, må si jeg har lurt på den teorien selv.

Det er en teori som heter : "like barn leker best".

Jeg personlig ville aldri rangert mennesker slik TS gjør hvor mennesker blir plassert i en bås som er "under hun" om de er "Stygge" i hennes øyne.

Slike holdninger er jeg kontant imot. Sunne holdninger og medmenneskelighet er uendelig mye bedre kvaliteter enn et overfladisk ytre.

Skrevet

Hm, kjenner til den TS :fnise:

nei, noen er jo slik at de tror de kan få alt og alle, eller at de tar til takke med hva de får...
Noen kan være slik at de er veldig innbilsk av seg og når man sier hei, eller er hyggelig så får de tanken at den personen liker deg...
Eller så er de rett og slett bare eplekjekke.... :fnise:

Jeg kan godt si mindre pene menn, men så er det slik at selvom jeg finner en mann ikke pen, så kan det være at venninnen min synes mannen er dødsdeilig og omvendt :)
Er jo bare det at man ikke finner dem tiltrekkende og derfor er det jo ganske sykt å si at en mann eller dame er utenfor ens liga eller jeg er en 5'er og han er en 9'er... Når vi alle har forskjellig smak :)

Skrevet

Det er nå slik at det ikke alltid er like lett for et menneske å se at den de snakker med mener at de selv er bedre enn alle andre. Dessverre.

Anonymous poster hash: 24d15...389

Jeg blir venner med alle - uavhengig av utseendet. Det som er plagsomt er retten de tror de har til å ytre sin personlige mening om kroppen min. Handler ikke om at jeg tror jeg er bedre enn andre.

Skrevet (endret)

nei, noen er jo slik at de tror de kan få alt og alle, eller at de tar til takke med hva de får...

Noen kan være slik at de er veldig innbilsk av seg og når man sier hei, eller er hyggelig så får de tanken at den personen liker deg...

Jeg kan godt si mindre pene menn, men så er det slik at selvom jeg finner en mann ikke pen, så kan det være at venninnen min synes mannen er dødsdeilig og omvendt :)

Er jo bare det at man ikke finner dem tiltrekkende og derfor er det jo ganske sykt å si at en mann eller dame er utenfor ens liga eller jeg er en 5'er og han er en 9'er... Når vi alle har forskjellig smak :)

Helt enig! Var en lite kjekk mann på rundt 50 som prøvde seg på meg for en stund siden, en jeg jobbet for. Det er ikke det at han var så mye eldre eller ikke spesielt kjekk som irriterte meg, men holdningen hans til andre. Var vanskelig mot butikkansatte, kritiserte dama til kameraten og kalte henne stygg, sa at typen til en av de andre ansatte ikke så ut. Skal innrømme at jeg tenkte: og det sier du! Hadde han ikke snakket sånn så hadde jeg ikke tenkt den tanken heller, men han hadde uansett ikke vært min type. Å tro man er så mye bedre enn andre er bare kvalmt uansett

Endret av wintergirl
  • Liker 2
Skrevet

Haha ja kanskje det.. Ok, hva skjer med selvinnsikten til enkelte da? Er bare veldig lei av å bli misoppfattet. Noen ganger stikker jeg å snakker med andre som jeg kjenner for å vise at jeg ikke er interessert, men allikevel henger de på som noen slips.

Æsj så kvalm jeg høres ut. Er veldig vanskelig å uttrykke seg kun via skrift.

Skrevet

Hos meg sluttet det da jeg ble litt grå mus i stilen og ser ned i bakken. Får enda blikk men 80% mindre "tilsnakk" og meldinger enn før. Men du sier du kler deg nøytralt så vet ikke. Husker jeg var hyggelig og hadde koselige samtaler ute på byen, spesielt om det var folk jeg visste hvem var. Kom hjem og fant innboksen på face med ekle invitasjoner fra vedkommende, dette har skjedd med ubeskrivelig mange og hver gang har de fått meg til å føle meg billig selv om jeg bare har vært hyggelig, de har vært det siste jeg har kunne tenkt meg. Skjønner godt du blir irritert, prøv å overse de!

Ååååja kjenner meg igjen med meldinger på innboksen... Svarer som regel at de må tenke seg om to ganger før de skriver det de gjør, og at de kan drite i å kontakte meg igjen.

Skrevet

For å avkrefte at jeg er mindre pen kan bilde sendes ved forespørsel på innboks.

Jeg leste det samme mellom linjene som du gjorde, meeen hvorfor skal jeg bry meg om det? Uansett har alle hver sin smak.

Skrevet

Det er en teori som heter : "like barn leker best".

Jeg personlig ville aldri rangert mennesker slik TS gjør hvor mennesker blir plassert i en bås som er "under hun" om de er "Stygge" i hennes øyne.

Slike holdninger er jeg kontant imot. Sunne holdninger og medmenneskelighet er uendelig mye bedre kvaliteter enn et overfladisk ytre.

Teori og praksis er og forblir to ulike ting. Uansett.. Ingen er i en bås under meg, da hadde jeg vel bare snakket med de uimotståelig vakre mannfolka? Ikke tilegn meg holdninger jeg ikke har.

Mener du at vi ikke ser forskjellige ut? For å få fram et poeng må jeg faktisk forklare hvordan en person ser ut utseendemessig.

Det du skriver går i mot det du har LYST til å mene. Din holdning er trangsynt og du har ikke evne til å sette deg inn i andres situasjon.

(Burn eller?)

Skrevet

Haha du skjønner akkurat hva jeg mener - Og godt er det ☺️

AnonymBruker
Skrevet

For å avkrefte at jeg er mindre pen kan bilde sendes ved forespørsel på innboks.

Jeg leste det samme mellom linjene som du gjorde, meeen hvorfor skal jeg bry meg om det? Uansett har alle hver sin smak.

Jeg tror ikke du er mindre pen, om du skrev den til meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...