Gå til innhold

Bommet med returfrist på sko - hvor nøye er det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte et par sko i forrige uke som dessverre ikke var gode å ha på seg (har prøvd dem inne uten å ta av prislappen) Dette var dyre sko til over 1000 kr. Til min store overraskelse så gikk returfristen ut i dag :sjokkert: Jeg har bommet på hvor mange dagers åpent kjøpt det var. Jeg fant ingenting annet i butikken den dagen jeg kjøpte disse skoene, så jeg skulle gjerne hatt pengene tilbake. Men kan jeg bare glemme å få pengene tilbake hvis jeg prøver å returnere dem 1 dag for sent? Hvor strengt er det med slike frister? Regner med jeg får en tilgodelapp uansett.

Anonymous poster hash: 42d39...eda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok litt forskjellig fra sted til sted. Kjøpte f.eks. ei lærebok i fjor, hvorav de sa at det gikk greit om det var ett par dager for sent, selv om de kunne nekta. Så spørs vel rett og slett på butikken, du må bare prøve :)

AnonymBruker
Skrevet

Har du kjøpt de i fysisk butikk?

Da jeg jobbet i butikk fikk vi beskjed om å være veldig fleksible på dette med retur. Vi gav aldri pengene tilbake uten kvittering, men kundene fikk tilgodelapp.

Anonymous poster hash: 6eee8...958
AnonymBruker
Skrevet

Det er fullstendig individuelt fra kjede til kjede. Ta med sko, kvittering, eske om du har, og spør pent og høflig. Antakelig må du belage deg på tilgodelapp, men kanskje er du heldig.

Anonymous poster hash: 81b36...e99

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Jeg gikk til butikken i dag, men fikk ikke penger tilbake. Jeg fikk en tilgodelapp :)

Anonymous poster hash: 42d39...eda
Skrevet

De fleste er greie. Husker jeg leverte tilbake noen bikinier til Ellos noen uker for sent. De var greie og jeg fikk penger igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...