AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #21 Skrevet 22. mai 2015 Hvis du med medisinene på pulten, og klokke i rommet fortsatt ikke klarer å huske på medisinene dine vil du slite den dagen du står i arbeidslivet og folk regner med deg hver dag! At det går an!Anonymous poster hash: ee103...850 Jeg skal ikke gå på disse medisinene ihvertfall ikke lengre enn 1 år. Skjønner ikke hvorfor du skal være så frekk. Hadde jeg vært i arbeid hadde jeg fortsatt vært sykmeldt. Jeg skal jobbe i juli og jeg får da selvsagt ha med meg mobil som minner på meg å ta medisinene, så ser ikke på det som et problem. Jeg skal ikke gi medisiner til andre og da er det ikke så farlig at medisinene jeg selv tar kan gi meg litt dårlig hukommelse. Så jeg ser ikke problemet du har med dette her. Enig ! Og jeg så i ettertid at jeg muligens kunne bli oppfattet litt kjip med min kommentar (noe som ikke var meningen).... hva er så dette? : Synes ikke du virket kjip. Du gav et fint råd og virket snill. Jeg er bare så redd for å stole på eksamensvaktene fordi jeg har hørt at jeg kan til og med få noen slags abstinenser nesten som en narkoman som ikke tar narkotikaen sin hvis jeg ikke husker å ta dem. Så derfor er jeg litt redd. -TS Anonymous poster hash: 3b905...dac
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #22 Skrevet 22. mai 2015 Møt opp tidligere enn vanlig og forklar situasjonen. De vil nok komme fram til en løsning. Vært greit om du kunne sittet fremst, dermed lettere for sensor å kjenne deg igjen når klokken slår 11. Ha pillene på bordet, lapp med klokkeslett tillegg til å be sensor varsle deg og om mulig sette på alarm på sin klokke.Anonymous poster hash: 441d2...d7f Sensor er da ikke i eksamenslokalet. Anonymous poster hash: e6865...8c8
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #23 Skrevet 22. mai 2015 Skjønner ikke hvorfor du ikke bare kan ha pillene oppå arkene du har skrevet, og sjekke klokka hver gang du legger et nytt ark i bunken din? Så ser du jo om det er 10 minutter til klokken 11, eller om det er 1 time til Anonymous poster hash: 13226...79a 1
Jade Skrevet 23. mai 2015 #24 Skrevet 23. mai 2015 Jeg har en Fitbit one (skritteller) hengende på bhen. På den kan jeg sette på 8 vibrerende alarmer (f.eks. hver dag kl 11. Man kan også velge kun enkelte ukedager). Koster under 1000-lappen. Så hvis du kunne tenke deg en skritteller, så hadde jo det vært glimrende for å huske på medisiner!
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #25 Skrevet 24. mai 2015 Jeg har en Fitbit one (skritteller) hengende på bhen. På den kan jeg sette på 8 vibrerende alarmer (f.eks. hver dag kl 11. Man kan også velge kun enkelte ukedager). Koster under 1000-lappen. Så hvis du kunne tenke deg en skritteller, så hadde jo det vært glimrende for å huske på medisiner! Men det kan være litt skummelt å ha med alskens teknologiske ting på eksamen, spesielt hvis de er gjemt under klærne. Kan fort bli mistenkt for juks da.Anonymous poster hash: 17e7f...c3e 1
Jade Skrevet 24. mai 2015 #26 Skrevet 24. mai 2015 Men det kan være litt skummelt å ha med alskens teknologiske ting på eksamen, spesielt hvis de er gjemt under klærne. Kan fort bli mistenkt for juks da.Anonymous poster hash: 17e7f...c3e Hehe, ja det kan hende. Da jeg hadde eksamen sist, var knapt mobiltelefonen oppfunnet
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #27 Skrevet 24. mai 2015 Jeg har en Fitbit one (skritteller) hengende på bhen. På den kan jeg sette på 8 vibrerende alarmer (f.eks. hver dag kl 11. Man kan også velge kun enkelte ukedager). Koster under 1000-lappen. Så hvis du kunne tenke deg en skritteller, så hadde jo det vært glimrende for å huske på medisiner! Det samme kan du gjøre med Fitbit flex og flere andre aktivitetsarmbånd som du bærer på armen som et armbåndsur. Disse vibrerer, forstyrrer ikke andre i lokalet, og det er lite sannsynlig at et armbåndsur blir tatt for å være et ulovlig hjelpemiddel. Anonymous poster hash: 0a0b6...279
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #28 Skrevet 24. mai 2015 vibrerende alarm høres jo ideelt ut, men vibrasjonen bråker jo også? Anonymous poster hash: 4da7c...974
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #29 Skrevet 24. mai 2015 vibrerende alarm høres jo ideelt ut, men vibrasjonen bråker jo også? Anonymous poster hash: 4da7c...974 Den bråker kanskje litt for de aller nærmeste de 3 sekundene det tar før du får slått den av, men jeg tviler på at dere sitter så nærme i en eksamenssituasjon at dette blir et problem. Anonymous poster hash: 0a0b6...279
Jade Skrevet 24. mai 2015 #30 Skrevet 24. mai 2015 Min bråker kun om den er inntil noe hardt. Jeg har aldri sett at noen har reagert på lyden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå