Aelwyn Skrevet 30. august 2004 #1 Skrevet 30. august 2004 Den kjære tåpelige kjæresten min altså... Når han kom og henta meg i Oslo i går, så ble det snakk om bryllupet, siden jeg hadde disk endel med min "ste"mor og familien ang det og gifte seg. Hun mener siden dette er 1. (og eneste) gangen jeg skal stå brud, så burde dette skje i kirken! Og min kjære var enig! Noe han ikke har vært når vi har diskutert rundt dette... Tror han ikke er enig med meg bare for og være litt "slem" jeg.. Han vet jeg blir sinna nemlig... (han elsker og tulle og lyve om slike ting som ikke er alvorlige ... F.eks når jeg ringte og spurte hvor langt de var kommet, da sa han at de ikke hadde startet enda... De var egentlig kommet til Drammen.) Så da blir det kanskje kirkebryllup på oss da.
Lissemor Skrevet 30. august 2004 #3 Skrevet 30. august 2004 Jeg er så glad i ettertid for at vi valgte kirkebryllup!Det kunne ikke vært bedre! Anbefales!
Vimsevips Skrevet 30. august 2004 #4 Skrevet 30. august 2004 Uansett hva dere ender opp med , kommer det til å bli helt fantastisk!
thuva Skrevet 30. august 2004 #5 Skrevet 30. august 2004 Vi giftet oss i kirken (Sandar kirke, Sandefjord) 13. juni 1998. Dette var første giftermål for min mann, men jeg hadde giftet meg en gang tidligere i kirken. Svigermor var ikke helt enig i at jeg igjen trengte å gifte meg i kirken + at jeg skulle ha brudekjole. Men første gangen jeg giftet meg var jeg bare 20 år. Så vi hadde et flott bryllup med 60-70 gjester. Vi hadde tenkt å ha et litt mindre bryllup ettersom vi selv skulle betale, men mine foreldre insisterte på å betale dette bryllupet også. :-)
Aelwyn Skrevet 30. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2004 Vi sogner til den store røde vi. (Sandefjord kirka.)
Bokalven Skrevet 30. august 2004 #7 Skrevet 30. august 2004 Dere må velge det dere føler passer og er det rette for dere. Selv kunne det ikke falle meg inn å ha kirkelig bryllup, verken jeg eller min kjære er kristne (han er ateist, jeg er paganist), noe min kjære heldigvis er helt enig i.
Sita Skrevet 30. august 2004 #8 Skrevet 30. august 2004 Uansett hva dere velger, så kommer det til å bli en flott dag
hoppende Skrevet 30. august 2004 #9 Skrevet 30. august 2004 Vi giftet oss i kirken og det var utrolig flott. Men man må selv velge hva man vil. Litt avsporing bare, Lunacia hva er paganist?
Bokalven Skrevet 30. august 2004 #10 Skrevet 30. august 2004 Litt avsporing bare' date=' Lunacia hva er paganist?[/quote'] At man tilhører en hedensk religion. Se også her: http://www.paganisme.no/paganisme.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå