AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Vel, jeg er utrolig sint på meg selv ofte. jeg har en jobb jeg ikke liker, føler meg ikke smart og føler ikke at jeg kommer til å få noe bra liv. jeg ser for meg et liv som uteligger eller naver :/ jeg blir syk rett og slett pga at jeg er meg. født frisk, aktiv unge, opplevde en del vonde ting i barn/ungdomsårene, og vet ikke hvor mye dette sitter igjen. synes det er på tide med en kjæreste, men han er vanskelig å vite hvor har. Jeg tror folk ser veldig godt at jeg har dårlig selvtillit. dessuten, er det umulig å få en bra jobb om den er så på bunnen? det blir liksom en ond sirkel.. er ikke noe stolt av det jeg driver med.. har få venner. jeg vet ikke hva jeg vil .er det den dårlige selvtilliten som også gjør at jeg bare får jobbene på "bunnen"? Anonymous poster hash: eabeb...4d7
Yzma Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 (endret) Ja, dårlig selvtillitt skinner igjennom og gjør livet generelt vanskeligere. Du kan gjøre alt, så lenge du tror det selv. Og du kan feile på alt, om det er det du tror om deg selv :/ Vanskelig å komme ut av det, men ikke umulig! Gjør litt research, og følg rådene til andre, så kommer du deg kanskje ut. Det kan også være fint om du finner noe som gir deg en mestringsfølelse. Det kan være hva som helst.. Når du finner en ting du klarer, vil du finne flere og flere, helt til du vet at du kan klare hva du vil, og at du er dritbra akkurat som du er. Endret 21. mai 2015 av Yzma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå