Gå til innhold

hjelp meg å finne klær til jobbfest med aksjemeglere?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min kjæreste er aksjemegler og hans jobb inviterer nå til sommerfest med partner. Jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg! Det er en middag med jobben hans, og jeg ønsker å fremstå classy, flott og proffesjonell, uten å ruinere meg. Noen tips til kjole til rundt 1000, 1500 kr.ish...?

huff !kjenner jeg gruer meg litt og har derfor lyst å se smashing ut, slik at jeg kan konsentere meg om å vinne dem over med min sprudlende personlighet :P

Er for øvrig timeglassformet med 158 cm. og 52 kilo, så tips som passer en petite, formfull kropp settes pris på :)

Anonymous poster hash: f293a...f13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest morhjertegod

Kjøp en enkel Gant kjole eller Jean Paul, ensfargen i blått, rødt eller hvit.. Det er alltid safe! Kjenner til miljøet, pluss den kan brukes om og om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøp en enkel Gant kjole eller Jean Paul, ensfargen i blått, rødt eller hvit.. Det er alltid safe! Kjenner til miljøet, pluss den kan brukes om og om igjen.

har du link? jeg er clueless!

TS

Anonymous poster hash: fc3ed...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Anna Field har klassiske kjoler, til en rimlig penge, stort utvalg på Zalando. De er også helt normale i størrelsen, gant/jean paul er små i størrelse. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kan ikke denne kjæreste koste på deg en kjole, da? Når du allerede blir invitert på fest med jobben hans, så er dere allerede seriøse. Hvis han er akskjemegler så kan han vel fornye garderoben din uten at det merkes i lommeboka.

Anonymous poster hash: 85669...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gjest O___o

Dropp ny kjole. Du har helt sikkert noe du kan bruke fra før.

Bruk noe du allerede har og spander på deg selv heller noe du kan få glede av utover den éne kvelden.

Få fikset vipper, hår, negler, brunfarge, etc.

Min erfaring er at ny-rike er mer opptatt av hva de selv kler seg i,
enn hva det de er i hva det er andre har på seg. ( Særlig klokker! )

Jeg ville heller ha prøvd å på forhånd spørre kjærsten hvem han jobber med, hva de heter, familiestatus, deres interesser, etc. Det gjør det kanskje litt lettere, mtp. ice-breaking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare fordi de er aksjemeglere er de nok relativt normale hyggelige folk som alle andre. Vær litt forsiktig med å tro de er nyrike (som noen over her ser ut til å mene) og snobbete kun på bakgrunn av yrket.

Anonymous poster hash: c6f5f...540

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker

Kan ikke denne kjæreste koste på deg en kjole, da? Når du allerede blir invitert på fest med jobben hans, så er dere allerede seriøse. Hvis han er akskjemegler så kan han vel fornye garderoben din uten at det merkes i lommeboka.

Anonymous poster hash: 85669...1fa

hehe, ja vi har ikke vært kjærester enge så det ville kanskje vært litt rart. Dette er liksom første opptreden som par på en måte, så føler det er litt big deal...

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

eeeelsket dennehttps://m.zalando.no/little-mistress-cocktailkjole-hvit-lm121c06h-a11.html men frykter den kommer til å treffe meg midt på leggen og få meg til å se litt stutt ut liksom... Men den var virkelig nydelig! Tusen takk for tips!

Hva med å få den sydd opp? Likte den selv hehe. Ned nude heels, en dressjakke (marineblå, hvit, pudderrosa o.l) og clutch :)

Anonymous poster hash: c6f5f...540

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...