Gå til innhold

Føler jeg tiltrekker meg bare det dårligste hele tiden...dårlig selvtillit.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel.. klart å få meg jobb, men jeg må omgås folk jeg ikke helt liker og det er en jobb på gulvet! Siden jeg var barn har det vært sånn. da læreren delte ut bøker og permer, nye og brukte, gikk ofte det nyeste til de mer populære jentene, jeg fikk alltid gammelt og slitt.
Når vi hadde kokking på skolen, fikk jeg som oftest drittoppgavene, å ta det ekleste arbeidet.
Vel..så blir jeg 19, og får min første jobb. men det var sommerjobb da, i butikk. Etter å ha søkt forferdelig mye!! Og ikke trodd noen ville ha meg. vel, jeg er oppvokst i liten bygd, og de som var populære fra de var barn fikk jo seff jobber. Så fikk jeg en annen jobb neste sommer, en slik type jobb alle kan få. Men den er veldig lite givende, og jeg vil flytte hjemmefra, i en alder av 22. flytter, får meg ikke jobb, så søker på det samme jeg jobbet som på hjemstedet, og det fikk jeg da.... helt til noe skar seg og jeg mistrivdes, og sa opp. Og har nå denne jobben jeg har.
Det er bare det, at mine jevnaldrede, har enten utdannelse, eller så får de seg jobber som resepsjonister, fine og ekslusive klær og sko butikker.. Føler meg så maskulin :( hvorfor får ikke jeg til disse tingene? utseendet er det ikke noe med men jeg begynner virkelig å lure på om jeg er syk. jeg har altid slitt veldig med at jeg er blek, og veldig tynn :/
Har altid hørt at de flotteste kvinnene får de flåtteste jobbene (altså, om vi ser på de som ikke har utdannelse).. teller ikke utseende veldig på jobbsøking? Dessuten, så ser jeg ingen vits i å prøve å få til noe med han jeg liker nå, for jeg tenker på en spesiell kvinne jeg gikk i klasse med for noen år siden. rike foreldre, jobb (ikke høyt utdannet da), utseende, en perfekt kropp. så har man meg, jeg er stram, men som skrevet, veldig tynn og noe mindre pupper, og høyere...tenker at han vil glemme meg totalt om en slik kvinne dukker opp...

Anonymous poster hash: a9c0c...fe5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...