Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

To ting:

1. kan jeg se hvordan dere sminker øyebrynene deres? Ev. hvordan de ser ut? Dette høres sikkert rart ut, å ta bilde av øyebrynene sine, men jeg er litt nysgjerrig :fnise:

Og hva slags produkter bruker dere? Anastasia BV, Million dollar brows, HM?

2. På mitt høyre øyebryn har jeg ganske mye hår, men på venstre har jeg mye mindre! Det er helt merkelig! Jeg må alltid sminke brynene mine, ellers ser det ut som jeg har ett øyebryn med hår på, og ett uten nesten noe hår på. Det er så frustrerende. Er det noe tips til hvordan jeg ev. kan få mer hår på det ene øyebrynet? Eller i det minste få hårene til å vokse fortere/mer.

På forhånd takk for svar! :)

Anonymous poster hash: b9b9c...9b9
Videoannonse
Annonse
Gjest Evans
Skrevet

Du får ikke noe bilde av brynet mitt :P Men jeg bruker HR sin øyensverte, fulgte med en liten kost. Fyller inn bittelitt, og grer de litt i riktig retning.

Jeg gikk til sminkebutikken og de fant en som passet i fargen, prøvde den på meg, og det flott er at det jeg fyller inn ser kun ut som mine egne hår. Jeg bruker ikke noe gele eller lignende, så de er litt naturlig bustete - til tross for at jeg grer de litt.

Jeg syns det er finest, men smak og behag på den fronten :)

Skrevet

Koster mine i riktig rettning, bruker Anastasia Brow Wiz i fargen Taupe (medium ash). Noen ganger er de striglet til det optimale, andre ganger er jeg litt crazy og lar de gå nesten al-natural (fyller ikke godt inn, ikke veldig markert, men heller for fargen sin skyld)

I bildet under er de tildels fylt helt inn, slik jeg gjør hver dag. Skal jeg på fest, legger jeg mer i det. Fargen passer utmerket mtp øyenfarge og hårfarge for min del.

post-76577-0-75473800-1432239200_thumb.j

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anastasia brow wiz anbefales på det varmeste. Mange fine "tutorials" på Youtube der den brukes! Elsker den.

BliVakker har "ofte" tilbud på denne.

Anonymous poster hash: 479c6...9cd
AnonymBruker
Skrevet

Bruker sånn puddersak fra bobbi brown. Er superfornøyd.

Anonymous poster hash: 016ec...c2a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Anastasia dip brow pomade. Anbefales sterkt, den er vannfast også :)

Ser ut som det er lite i boksen men drøy i bruk.

Jeg har lite hår også, tatovere for noen år siden men man må passe på å fylle på for at de skal holde seg fine. Men med Anastasia så er det null problem å tegne på.

Jeg tegner ca 3cm mellom brynene, "firkantet" men med runde kanter. Følger egentlig bare etter hvor det naturlig er hår, jukser litt da jeg tegner etter tatoveringen da. Tegner også litt tydeligere spiss bue, da det passer meg best. Man må egentlig bare finne ut hva som passer sitt ansikt

Anonymous poster hash: 98a44...aea

AnonymBruker
Skrevet

Har også et øyebryn som er fyldig og ett med lite hår, har nå kjøpt castor olje for å fremme hårveksten etter tips her på forumet og mye research av reviews på nett.
Ellers børster jeg bare brynene, og napper ikke oftere enn ca hver 6-8 uke, og bruker HM brynspenn for å tegne/fylle.

Er ganske interessert i å ta hår tatovering, for nå har jeg sett det har kommet ny teknikk der de tegner som små hår, og ikke som fylte streker og bryn så det ser mere naturlig ut. Da slipper jeg å føle meg helt "skeiv" i ansiktet uten brynspenn på, men har også hørt skrekk historier om helt ufyselig resultat så kult om noen vil bidra med å dele erfaringer (og priser/sted) i denne tråden her kanskje!? :)

Anonymous poster hash: 2f07f...a1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...