Gå til innhold

ikeakjøkken.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er kjøkken fra ikea noe drit?? Tenker på kvalitet. Det er jo så billig.. kom med deres mening.

Anonymous poster hash: 8de73...eb3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikea-kjøkken fra 2004, altså det gamle systemet da (faktum). Vi byttet ut frontene på det nå før jul, og kjøkkenet ble så godt som nytt. Frontene var forsåvidt ikke slitte heller, vi bare likte ikke fargen.

Syns kvaliteten er bra! Men det vil selvfølgelig komme en del an på hvordan det er montert. Monteringa må gjøres ordentlig, ellers er det ikke noe vits.

Vi har hvitevarer fra ikea også (bortsett fra komfyr/stekeovn som er Smeg). Oppvaskmaskina bytta vi nå nettopp - men den hadde vart i 13 år. Syns ikke det er noe å utsette på det. Kjøleskap og fryser virker helt utmerket enda!

Det nye systemet de har nå synes jeg virker veldig slitesterkt og flott. Så ville nok ha satset på det selv, skulle jeg ha bygget helt nytt kjøkken fra bunnen av.

Anonymous poster hash: 6187a...1a2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Benkeplaten da? Tåler de en støyt?

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes kvaliteten var veldig bra. Satte inn Ikea-kjøkken på mitt gamle kjøkken. Ble veldig fint, og kommer til å velge det igjen når vi pusser opp kjøkkenet i den nye leiligheten en gang i fremtiden. :) Benkeplaten fungerte fint den.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Har hatt flere kjøkken fra Ikea og vært fornøyd hver gang:)

• Liker 1
Skrevet

Kvaliteten er bra og det er lett å sette sammen :jepp:

Gjest O___o
Skrevet

IKEA er en del rimligere enn andre kjøkkenlevrandører, men min erfaring er (so far) at IKEAs kjøkken holder seg bedre over tid, enn kjøkken av f.eks ekte tre.

Kjøkken av heltre tåler fukt fra kaffetraktere, vannkokere, koketopp, komfyr, etc. dårligere enn et kjøkken av MDF. Jeg synes også at MDF er et hardere materile, slik at det skal mye mer til for å få hakk, riper osv.

IKEA har mange gode løsninger og har noen veldig fine og detaljerte tegneprogram.

Hva jeg derimot ville ha byttet ut/kjøpt andre steder:

• Ventilator
  • Belysning til skap og under overskap
  • Benkeplate
  • Håndtak
  • Blandebatteri

Først og fremst fordi IKEAs utvalg er helt OK, men du vil finne utallige utvalg hos ALLE de andre kjøkken- og badeleverandørene.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkenbelysning fra Ikea, var dålig, dvs lyste veldig dårlig. Derfor fikk vi skikkelig belysning fra elektriker. Det samme gjelder belysningen som sitter inne i ventilatoren over komfyren, lyser omtrent ingenting selv om vi har skiftet lyspærer. Ellers er ikea kjempebra.

Vi er ikke spesielt fin på det, men lys må virke greit.

Anonymous poster hash: e03cb...888
AnonymBruker
Skrevet

Er kjøkken fra ikea noe drit?? Tenker på kvalitet. Det er jo så billig.. kom med deres mening.

Det er selvfølgelig ikke like bra som sigdal, husby osv. Men IKEA holder i hauger.

Anonymous poster hash: 1263e...e35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har IKEA. Er kjempe fornøyd. Billig, pent og holder seg bra.

Kjekt å ikke ha så dyrt kjøkken hvis man "angrer" seg. Har grått kjøkken nå men kunne godt tenke meg hvit senere.. Eneste jeg syns er dumt er at noen mål "plutselig" går ut og må spesial bestilles. Tror mitt må det nå hvis jeg skal ha andre dører og det er bare 2-3 år siden jeg kjøpte det.. =/

Anonymous poster hash: c492b...363

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...