Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #1 Skrevet 30. august 2004 Jeg er plaget med vond lukt i underlivet og jeg var nesten helt sikker på at det var dette jeg hadde fått..... Alle symptomer stemmer bortsett fra en liten ting.... Det står at jeg ikke skal kunne smitte kjæresten min, men han har de siste dagene hatt litt kløe på penis. Nå er jeg livredd for at jeg/han/vi skal ha en eller annen kjønnsykdom... :cry: Er det noen kjønnssykdommer som kan ligne bakteriell vaginose? Mine symptomer er og fiskelignende lukt fra utflod, utfoden er tynnflytende og lukten er ekstra vond etter samleie, det kan klø bittelitt men det er ikke mye.... Har bestillt time til lege så får jo vite hva det er om noen dager men vil gjerne høre om noen her har noen erfaring..... Hilsen fra en litt fortvilet 19åring
Gjest Revenka Skrevet 30. august 2004 #2 Skrevet 30. august 2004 Huff dette er kjedelig. Hva med å ta en soppkur? Etter det jeg har hørt så skal ikke sopp smitte partneren heller. Da jeg var plaget tidligere, tok jeg flere soppkurer uten hjelp. Etter tester hos legen, som alle var negative, fikk jeg resept på et middel som tar bakteriell vaginose (?) husker ikke hva det heter Den gjorde heller vondt værre. Det beste er nok å dra til legen og få deg testet ordentlig. Rett middel til rett sak. Kjedelig å bruke penger på medisiner som ikke vil hjelpe. Er jo større sannsynlighet for at det kanskje er noe smittsomt siden dere begge plages. Hvis ikke så er det nå veldig tilfeltig Ring legen og bestill time. Husk at man kan være sterkere plaget uten å merke symptomene. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #3 Skrevet 30. august 2004 Hei du. Har selv hatt bakteriell vaginose og man kan faktisk smitte partner. Når jeg fikk resept på denne medisinen så ba de han også komme seg til legen. Samtidig så de at bakteriell vaginose kan gå over av seg selv også da. Så denne medisinen var ikke livsviktig...hehe. Uansett. Den medisinen hjalp meg mye. Vekk med vondt lukt også fikk jeg en mye mer våtere skjede også. Alt ble fint og flott. Typen merket ingenting av dette da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå