Gå til innhold

170 kg og 185 cm - hvilken str i t-skjorte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt merkelig spørsmål, men... :fnise:

Mann som er 1,85 m og 170 kg. Jamnt over diger, egentlig. Men mest rundt mage/underliv (litt sånn bildekk rundt magen og nedi buksa, hvis dere skjønner).

Skal designe en kul t-skjorte til han, men aner ikkje hvor mange X'er jeg skal gå for. På spreadshirt går de opp til 5X.

Denne fyren er åpen om vekt osv, men jeg føler likevel det er frekt å spør om str.

Noen som har peiling eller tør å tippe? Hva vil dere anta?

Anonymous poster hash: 5da39...52d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ta 5X :P

Anonymous poster hash: 52542...279
Skrevet

I hvert fall 5X vil jeg tro. Min samboer er rundt 190cm og 105-110 kg, han bruker XL og han er jo dermed en del mindre enn typen din.

Skrevet

Min er 198cm og veier 115-120kg. Han bruker xxl. Jeg ville gått for 4 eller 5 xl

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.

Men siden dere svarer 5X: er det stor sjanse for at den blir for liten? Da vil jeg heller droppe hele greia....

Kanskje jeg finner en annen nettside som går lenger opp i str. Eller at jeg klarer å finne ut str uten å spørre... 😁

Gjest Castielz
Skrevet

Spør om størrelse, han er en mann, ikke en usikker jente.

Skrevet

Litt merkelig spørsmål, men... :fnise:

Mann som er 1,85 m og 170 kg. Jamnt over diger, egentlig. Men mest rundt mage/underliv (litt sånn bildekk rundt magen og nedi buksa, hvis dere skjønner).

Skal designe en kul t-skjorte til han, men aner ikkje hvor mange X'er jeg skal gå for. På spreadshirt går de opp til 5X.

Denne fyren er åpen om vekt osv, men jeg føler likevel det er frekt å spør om str.

Noen som har peiling eller tør å tippe? Hva vil dere anta?

Frekt å spørre en mann som er åpen om vekta si om t-skjorte størrelse? Tviler på at menn har sånn tankegang om klær at det er status å ha minst mulig klesstørrelse, og nå er han jo tross alt åpen om vekta si allerede.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

,

Endret av Arabella
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, han er åpen som at det ikke er noen hemmelighet. Det er ikke noe vi snakker om over lunchen liksom. ;-)

Synes det blir rart å spørre om str, både fordi det er litt over intimsona vår (:fnise:), men mest fordi jeg ikke vil si hvorfor jeg lurer! Hehe.

Skjønner hva dere mener. Han hadde sikkert takla spørsmålet helt fint. Sperren ligger hos meg.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan kikke i en t-skjorte (eller et annet klesplagg til overkroppen) han allerede har? :) Da bevarer du jo overraskelsen også.

Anonymous poster hash: f0a9b...b74
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan kikke i en t-skjorte (eller et annet klesplagg til overkroppen) han allerede har? :) Da bevarer du jo overraskelsen også.

Anonymous poster hash: f0a9b...b74

Ring moten hans eller en kompis å spør?

Anonymous poster hash: ace1e...c9c

Skrevet

Tilby deg å massere skuldrene hans og smugkikk i nakken på det han har på seg :P

• Liker 1
Gjest Godjente
Skrevet

Kyss han i nakken og kos med halsen, så kikker du nedi t skjorten og ser på størrelsen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var den der intimsona vår da! :fnise:

Dette er altså ikke kjæresten min eller en flørt eller noe sånt. Da skulle jeg nok ha funnet ut av det.

Det er en kollega som snart fyller rundt år. Og vi er ikke såååå gode kollegaer at jeg kysser han i nakken, men såpass gode kollegaer at jeg vil overraske han med ei skjorte på den store dagen. 😜

Skrevet

Få en annen kollega til å spørre ham for deg :)

Skrevet

Si at lappen hans "flagrer" og lat som du dytter den ned i tskjorta hans, da vil du se størrelsen.

Broren min er ganske stor og mener han bruker 4XL, men aner ikke hva han veier. Han er 192 høy iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...