AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 En fyr jeg snakket med på Tinder la meg til på Facebook. Vi fortsatte å sende meldinger der.. Men greia er at han bruker i snitt ett døgn på å svare hver gang, noenganger 2 døgn. I mellomtiden er han aktiv på Face, skriver statuser osv. Hva hadde dere tenkt? Jeg bruker normalt ikke så lang tid på å svare da jeg svarer når jeg ser meldingen, evnt maks et par timer etter det. Så f eks hvis jeg er på jobb når han svarer, svarer jeg jo når jeg kommer hjem fra jobb eller på kvelden.. Han er jo tydeligvis ikke sååå opptatt når han har tid til å skrive statuser..Anonymous poster hash: 4189b...083
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Synes sånt er tullete gjort av ham. En ting er om man ikke har logget inn på 1 dag eller 2,men har man tid til å statusoppdatere har man også tid til å svare på en melding. Har inntrykk av at enkelte gjør slik for å vise at de er travelt opptatt og at du ikke skal tro du betyr så mye for dem at de gidder svare med en gang....Teit. Anonymous poster hash: f7390...c56 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Men burde jeg gjøre det samme?:/ eller bare drite i hele fyren?Anonymous poster hash: 4189b...083
Ms.Sommerfugl Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 (endret) Jeg ville bare gitt blaffen i hele fyren, det er åpenbart at han ikke er interessert nok til å holde kontakten med deg. Har opplevd det samme før, og jeg ga fullstendig faen i fyren etter hvert. Jeg gidder ikke å bruke tid på en fyr som ikke gidder å bruke tid på meg! Nå har jeg for øvrig kjæreste, men uansett, da jeg var singel fant jeg meg ikke i sånt. Skal nevnes at denne fyren tok kontakt med meg igjen etter en måned og ville møtes. LOL! Endret 21. mai 2015 av Ms.Sommerfugl 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Jeg ville bare gitt blaffen i hele fyren, det er åpenbart at han ikke er interessert nok til å holde kontakten med deg. Har opplevd det samme før, og jeg ga fullstendig faen i fyren etter hvert. Jeg gidder ikke å bruke tid på en fyr som ikke gidder å bruke tid på meg! Nå har jeg for øvrig kjæreste, men uansett, da jeg var singel fant jeg meg ikke i sånt. Skal nevnes at denne fyren tok kontakt med meg igjen etter en måned og ville møtes. LOL! Åh.. jeg liker han veldig godt, og syntes han svarer ganske godt når han først svarer.. men søren:( Anonymous poster hash: 4189b...083
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Jeg kan være sånn. Er ofte sånn at om jeg først svarer på en melding så kommer det mange oppfølgingsspørsmål og sånt. Er ikke alltid jeg orker det.. Anonymous poster hash: ad85e...61b 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Jeg kan være sånn. Er ofte sånn at om jeg først svarer på en melding så kommer det mange oppfølgingsspørsmål og sånt. Er ikke alltid jeg orker det.. Anonymous poster hash: ad85e...61b Nei men hvis man ikke orker å svare på meldinger når man selv sender meldinger med spørsmål i, så får man heller la være å begynne da. Anonymous poster hash: 4189b...083 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Jeg er sånn. Og det er ikke fordi jeg ikke er interessert men fordi jeg synds det er litt skummelt at ting går fort. Liker litt avstand i begynnelsen når jeg ikke kjenner folk. Vil ikk være for ivrig Anonymous poster hash: 9f995...db7 2
Gjest Honeyblossom Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Har du spurt han hvorfor han bruker så lang tid? Hvis han har tid til å poste statuser kan han jo ikke være såå opptatt. Har han ikke noe godt svar hadde jeg droppa han.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 Har du spurt han hvorfor han bruker så lang tid? Hvis han har tid til å poste statuser kan han jo ikke være såå opptatt. Har han ikke noe godt svar hadde jeg droppa han. KAnskje å overdrive en smuule eller? Anonymous poster hash: e613d...f87
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #11 Skrevet 21. mai 2015 What er dere seriøse eller? Jeg er sjeldent på wifien på mobilen, og derfor MYE sjeldnere på Tinder enn på facebook. Overreagerende "stalkers" som faktisk blir sure og tenker han er drittsekk bare fordi han bruker tid på å svare på Tinder. Man kan også være på Tinder uten å være i humør for å svare, jeg sveiper på tinder når jeg sitter på DO, og da er jeg virkelig ikke i humør til å skrive til noen av matchene mine. Anonymous poster hash: df9b0...a2c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #12 Skrevet 21. mai 2015 What er dere seriøse eller? Jeg er sjeldent på wifien på mobilen, og derfor MYE sjeldnere på Tinder enn på facebook. Overreagerende "stalkers" som faktisk blir sure og tenker han er drittsekk bare fordi han bruker tid på å svare på Tinder. Man kan også være på Tinder uten å være i humør for å svare, jeg sveiper på tinder når jeg sitter på DO, og da er jeg virkelig ikke i humør til å skrive til noen av matchene mine. Anonymous poster hash: df9b0...a2c Det er Facebook, ikke Tinder. Han har tid til å poste statuser. Og han er jo pålogget, så har ikke noe med wifi å gjøre. Anonymous poster hash: 4189b...083 3
WubWub Skrevet 21. mai 2015 #13 Skrevet 21. mai 2015 Jeg skjønner ikke problemstillingen - man svarer når man har tid og lyst. Ikke alle er facebook slaver som våker over sosiale medier som hauker. Hva med å ringe han om du vil ha litt kontakt ? Ekte kontakt. Det er hvertfall uendelig bedre enn å sitte fjase på facebook, på internet lager alle (bortsett fra meg) glansbilder av seg selv hvor man roser seg selv opp å skyene - bare for å få ballongen sprukket når man treffes og ikke lever opp til forventningene som man har bygd selv. Per telefon vil man lære å kjenne vedkommende bedre på en ekte måte.
Gjest Honeyblossom Skrevet 21. mai 2015 #14 Skrevet 21. mai 2015 KAnskje å overdrive en smuule eller? Anonymous poster hash: e613d...f87 Hvordan er det å overdrive?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #15 Skrevet 21. mai 2015 Jeg skjønner ikke problemstillingen - man svarer når man har tid og lyst. Ikke alle er facebook slaver som våker over sosiale medier som hauker. Hva med å ringe han om du vil ha litt kontakt ? Ekte kontakt. Det er hvertfall uendelig bedre enn å sitte fjase på facebook, på internet lager alle (bortsett fra meg) glansbilder av seg selv hvor man roser seg selv opp å skyene - bare for å få ballongen sprukket når man treffes og ikke lever opp til forventningene som man har bygd selv. Per telefon vil man lære å kjenne vedkommende bedre på en ekte måte. Enig her! Jeg bruker facebook for å KOBLE AV, ikke for å stresse mer i en ellers stressende hverdag. Jeg kan poste tilfeldige tanker eller viktige nyheter uten å gidde å forholde meg til alt som er i innboksen, det blir sykt slitsomt om jeg må gjøre hver eneste gang jeg er på facebook og det kan ta alt fra dager til uker fra jeg svarer. Jeg svarer når jeg har tid og lyst og det har NADA å gjøre med at jeg er drittsekk eller ikke interessert. Er dere 15 år eller bare helt mental issues dere over her?! Anonymous poster hash: df9b0...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #16 Skrevet 22. mai 2015 Åh.. jeg liker han veldig godt, og syntes han svarer ganske godt når han først svarer.. men søren:( Anonymous poster hash: 4189b...083 Jeg er kvinne og kam fort bruke et døgn på å svare til folk jeg liker. At jeg ikke svarer raskt, handler ofte om at jeg har lyst til å tenke over hva jeg skal skrive. Enkelte ganger bruker jeg lang tid på å svare feks til min mor eller til perifere venner, for å unngå å bli nødt til å sende masse meldinger fram og tilbake. Liker bedre å snakke med folk ansikt til ansikt.Anonymous poster hash: f7ea2...f81
Okapi Skrevet 22. mai 2015 #17 Skrevet 22. mai 2015 Jeg bruker ofte lang tid på å svare. Betyr ikke at jeg ikke er interessert.
Chanque Skrevet 22. mai 2015 #18 Skrevet 22. mai 2015 Du skriver at han svarer godt, vil det si at han stiller spørsmål tilbake om deg? 2 døgn syns jeg er lenge mtp at han er pålogget og aktiv. Hadde ikke reagert dersom han var inaktiv.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #19 Skrevet 24. mai 2015 Du skriver at han svarer godt, vil det si at han stiller spørsmål tilbake om deg? 2 døgn syns jeg er lenge mtp at han er pålogget og aktiv. Hadde ikke reagert dersom han var inaktiv. Ja, han stiller spørsmål til meg også.. Han er aktiv ofte og oppdaterer osv. Siste melding sendte jeg tidlig på fredag, nå er det søndag kveld og han har fortsatt ikke funnet "tid" til å svare, men tid til å gjøre mye annet på Facebook.. Anonymous poster hash: 4189b...083
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #20 Skrevet 24. mai 2015 Jeg synes du skal skrive at du ikke har sans for å bruke tid på å skrive meldinger over lang tid med ukjente, men heller vil satse på å møtes raskt for å finne ut om man har kjemi. Så spør om han er interessert i å møtes eller ikke. Anonymous poster hash: c15f7...30f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå