Gå til innhold

Den beste daten...

Anbefalte innlegg

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

... du noensinne har hatt. Hvor og hva gjorde dere? Førte den til forhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den mest vellykka daten jeg har vært på må være første date med min nåværende kjæreste, uten tvil! Vi hadde snakket i et par måneder på Sukker, og bestemte oss endelig for å møtes. Vi dro på en bar for å ta en øl og snakke, og der ble vi sittende og skravle non-stop i 6-7 timer :icon_lol: Kvelden ble rundet av med at han rakte frem hånda, som for å avslutte kvelden med et håndtrykk, men da jeg ga han hånda mi, så dro han meg nærmere og ga meg et kyss på kinnet :daane::rodmer: Smilte og fniste for meg selv hele turen hjem! Og nå har vi vært sammen i 1 år og 5 mnd :duskedame:

• Liker 4
Gjest Castielz
Skrevet

Har aldri datet, kommer aldri til å gjøre det heller.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri datet, kommer aldri til å gjøre det heller.

Hva gjør du da?

Anonymous poster hash: 125f3...168

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du da?

Onanerer

Anonymous poster hash: 95cc5...e8a

• Liker 8
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg var mellom to jobber og kjedet meg, chattet med en fyr på Tinder som bodde 3 timer unna. Han hadde også fri og lite å gjøre så vi avtalte spontant å møtes i en by midt mellom oss. Spiste og var på sightseeing i byen, og deretter en piknik i parken. Det utviklet seg ikke til et forhold (gjensidig), men var en morsom date siden det var så spontant og annerledes.

Gjest Castielz
Skrevet

Hva gjør du da?

Har kjæreste, men det ble bare sånn egentlig, har aldri datet.

Det er vel strengt tatt noe Amerikanerne driver med?

Skrevet

Det er ikke "strengt tatt" bare noe amerikanerne gjør. Mange trender og signaler fra andre kulturer flytter seg til nye områder. Det har altså skjedd med fenomenet dateing. Nå er det blitt veldig vanlig i Norge også. Og er nok mer implementert blant unge i dag, enn fortidens "vi holder på litt".

• Liker 1
Gjest Castielz
Skrevet

Det er ikke "strengt tatt" bare noe amerikanerne gjør. Mange trender og signaler fra andre kulturer flytter seg til nye områder. Det har altså skjedd med fenomenet dateing. Nå er det blitt veldig vanlig i Norge også. Og er nok mer implementert blant unge i dag, enn fortidens "vi holder på litt".

Huff, da håper jeg virkelig at jeg aldri blir singel!

Skrevet

En date hvor vi ikke hadde planlagt annet enn å spise, men endte opp med biltur, bowling, gå bar til bar, og snakke/flørte i mange timer. Plutselig var 9 timer gått og jeg måtte ta siste tog tilbake. Kan si kjemien var god.

• 2 uker senere...
Skrevet

Huff, da håper jeg virkelig at jeg aldri blir singel!

Ser den 😉

Skrevet

Dating er spennende i beg, så blir det slitsomt og etter en stund sitter man heller hjemme foran tv`n eller går ut med venner.

Norske menn er ultrakjedelige. En date betyr en kopp kaffe. Snork.

Skrevet

Den mest vellykka daten jeg har vært på må være første date med min nåværende kjæreste, uten tvil! Vi hadde snakket i et par måneder på Sukker, og bestemte oss endelig for å møtes. Vi dro på en bar for å ta en øl og snakke, og der ble vi sittende og skravle non-stop i 6-7 timer :icon_lol: Kvelden ble rundet av med at han rakte frem hånda, som for å avslutte kvelden med et håndtrykk, men da jeg ga han hånda mi, så dro han meg nærmere og ga meg et kyss på kinnet :daane::rodmer: Smilte og fniste for meg selv hele turen hjem! Og nå har vi vært sammen i 1 år og 5 mnd :duskedame:

Aaw 🙆🙆

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt noen sykt bra dater. Men jeg har hatt noen dater over noen øl hvor praten bare flyter ekstremt godt, kjemien har stemt fullstendig og begge to har følt at det var helt riktig og ikke hatt lyst å dra hjem når tiden ikke har vært inne. Da er det ikke omstendighetene, men personene som gjør det bra.

Anonymous poster hash: b5bf9...c8b
AnonymBruker
Skrevet

:popcorn:

Anonymous poster hash: 62421...a8a
Gjest made4u
Skrevet

Min fineste date er trolig en date jeg hadde med ei eks-samboer på Egon i Lillehammer, det var en utrolig koselig kveld ingen av oss ville at skulle ende, var stemningen som var utrolig fin... Var før vi ble ordentlig sammen og bare rotet litt...

AnonymBruker
Skrevet

Min beste date varte i to døgn... Beste og lengste daten noen sinne.

Nå gjenstår det bare å se om det blir en fremtid eller ikke. Det er så mange hindringer i veien for oss, men vi ønsker å prøve i hvert fall.

Anonymous poster hash: 682be...48d
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig i at dating er noe ork som sikkert stammer fra USA. Skulle ønske jeg også fikk til dette her med at det bare ble sånn. Kan du ikke fortelle hvordan det gikk til?

Anonymous poster hash: 61564...b97

AnonymBruker
Skrevet

Den beste daten jeg har hatt var også den enkleste og billigste :)

Møttes i byen for å gå en tur langs elva, det begynte å regne slik at vi måtte dele en paraply. Jeg ble søkkvåt på bena, så han sa han kunne kjøre meg hjem så jeg fikk skifte. Ble så vi så en film sammen hjemme hos meg, før han kysset meg galant god natt før han dro senere på kvelden.

Er samboere på 2.året :)

Anonymous poster hash: e466a...761
  • Liker 2
Gjest Castielz
Skrevet

Helt enig i at dating er noe ork som sikkert stammer fra USA. Skulle ønske jeg også fikk til dette her med at det bare ble sånn. Kan du ikke fortelle hvordan det gikk til?

Anonymous poster hash: 61564...b97

Vi møttes for første gang mens jeg var på ferie.

Siden holdt vi kontakt via facebook og har reist sammen over hele Europa.

Det ble bare oss, ingen kleine øyeblikk noen gang, vi matchet bare sammen, aldri opplevd noe lignende før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...