AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Hvis man blir friendzoned som jente, tror dere det er mest fordi man bare ikke er attraktiv eller fordi man er dårlig til å sende riktige signaler? Jeg får ikke til å flørte uten at det blir rart. Får guttevenner, men ikke kjæreste. Jeg er ikke veldig pen, men ikke stygg heller.Anonymous poster hash: bd461...021
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Det er engang slik at ikke alle du treffer vil falle for deg. Og da blir det vennskap ut av det. Anonymous poster hash: 01f1e...754 4
Rosaprosa20 Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Det har som regel ikke noe med utseende å gjøre, så ikke tenk på det. En kompis av meg sa at første gang han så meg ville han ligge med meg, men han friendzonet meg likevel
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 For dårlig til å sende riktige signaler. Menn kan virkelig ha NO CLUE selvom en kvinne hinter, så det er viktig å være veldig tydelig og gå "all inn". Anonymous poster hash: 35f3a...196 1
WubWub Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Vi kan umulig vite hva som er årsaken bak valgene til disse vilt fremmede guttene vi ikke vet noe som helst om. Hva med å gå rett til kjernen og spørre de? Om du er i friendzonen så vil jo det si at dere er venner, og venner kommuniserer. Her inne vil du bare få spekulasjon som er like mye verdt som hestmøkk.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #6 Skrevet 22. mai 2015 Vi kan umulig vite hva som er årsaken bak valgene til disse vilt fremmede guttene vi ikke vet noe som helst om. Hva med å gå rett til kjernen og spørre de? Om du er i friendzonen så vil jo det si at dere er venner, og venner kommuniserer. Her inne vil du bare få spekulasjon som er like mye verdt som hestmøkk. Greit at KG ikke kan svare, men man får vel ikke noe ut av å spørre heller. En ting er hvis det bare "ble sånn", men om jenta ikke var pen eller har kjipe personlighetstrekk så hadde ikke jeg sagt det. Anonymous poster hash: f50ea...e26
Okapi Skrevet 22. mai 2015 #7 Skrevet 22. mai 2015 Kanskje de tror du ikke er interessert. Sier du klart fra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå