Gå til innhold

Går for faen ikke opp i vekt!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har veid ca 52 kg en stund nå men for et par uker siden gikk jeg en tid uten å spise eller sove og raste ned til 46, etter jeg begynte å spise igjen gikk jeg opp til 49 og der står det bom fast. Aller helst vil jeg veie 55 kg minst, er veldig gjennomsnittelig i høyde så synes under det er i laveste laget... Men jeg går for faen ikke opp!

Jeg er relativt aktiv men ikke slik at det må kompenseres for med ekstra mat, og vil tro jeg spiser ganske mye selv om jeg ikke teller kalorier. Er heller ikke redd for verken fett eller karbo, prøver jo å spise noenlunde sunt men er ikke så veldig nøye på det. Drikker h-melk, dynger på med ost fordi det er digg, kan fint stappe ned en 200g sjokoladeplate i helga, men vekta rikker seg ikke!

Anonymous poster hash: 8d28d...d20
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan øke vekta bare med mat, men kroppen din motarbeider deg nå fordi den "vil" være der den er. Begynner du å telle kalorier vil du kunne øke kaloriinntaket gradvis til du faktisk går opp i vekt, men vær obs på at du da antakelig kommer til å måtte spise mer enn du har lyst til.

En annen metode er rett og slett å trene mye styrke, da vil vekta øke på en antakelig litt sunnere måte og du blir sterkere på kjøpet (muskler veier mer enn fett). Så er det bare spørs hvor mye innsats du synes det er verdt.

Anonymous poster hash: 664f4...595

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare spise mer, men du bør snakke med fastlege synes jeg om dette her. Kjenner en fyr som sleit med å gå opp i vekt han også, og han fikk noe pulvergreier han lager en slik shake av på resept.

Anonymous poster hash: 80166...5d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...