Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Synes det er veldig behagelig og lettvint å legge kremøyenskygger, men sliter med at de alltid legger seg i striper etter noen timer. Har prøvd å bruke primer, uten at det hjelper. Passer på å ikke få noe krem på øyelokkene også.

Noen som har noen tips til hvordan få dem til å sitte? Og kanskje noen tips til hvilke som er gode?

Endret av Sicilia
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kremskygger fra Make Up Store, kiko og gosh. Liker de veldig godt, men pleier alltid å ha vanlig skygge over. Bruker de mer som primer egentlig.

Anonymous poster hash: 04ef0...f65
Skrevet

Tusen takk for svar, AB! :)

Skrevet

Jeg bruker kremskygger fra Make Up Store, kiko og gosh. Liker de veldig godt, men pleier alltid å ha vanlig skygge over. Bruker de mer som primer egentlig.

Anonymous poster hash: 04ef0...f65

Jeg gjør det samme!

Må alltid "sette" dem. Er generelt ikke så stor fan av kremskygger, men liker noen fra KIKO.

Ellers pleier jeg å ta litt fix + på kosten før jeg bruker vanlig øyenskygge om jeg ønsker litt mer glans.

Spesielt i øyekroken :-) (fix+ pluss shroom/rice paper fra MAC= dådyrblikk til en smokey look)

Skrevet

Synes det er veldig behagelig og lettvint å legge kremøyenskygger, men sliter med at de alltid legger seg i striper etter noen timer. Har prøvd å bruke primer, uten at det hjelper. Passer på å ikke få noe krem på øyelokkene også.

Noen som har noen tips til hvordan få dem til å sitte? Og kanskje noen tips til hvilke som er gode?

Jeg bruker en primer først (urban decay) og da holder alt. Favorittene er fra Rimmel (faktisk!), eyeko, og byTerry. Sistnevnte er dyr, men såååå nydelig i fargen og den som holder best - kan faktisk klare meg uten primer med dem.

Skrevet

Jeg bruker en primer først (urban decay) og da holder alt. Favorittene er fra Rimmel (faktisk!), eyeko, og byTerry. Sistnevnte er dyr, men såååå nydelig i fargen og den som holder best - kan faktisk klare meg uten primer med dem.

Tusen takk! Skal kjøpe meg den primeren! :)
Skrevet

Jeg gjør det samme!

Må alltid "sette" dem. Er generelt ikke så stor fan av kremskygger, men liker noen fra KIKO.

Ellers pleier jeg å ta litt fix + på kosten før jeg bruker vanlig øyenskygge om jeg ønsker litt mer glans.

Spesielt i øyekroken :-) (fix+ pluss shroom/rice paper fra MAC= dådyrblikk til en smokey look)

Tusen takk for svar! Skal skaffe meg de greiene fra MAC. Høres bra ut til de dagene/kveldene jeg har bedre tid enn det jeg vanligvis har på morgenen. :D

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk! Bruker du den som primer, eller som øyeskygge i seg selv?

Du kan fint bruke den som begge deler! Til hverdags bruker jeg den noen ganger alene som skygge. Den er ikke veldig synlig da den blir ganske lik huden min. Den dekker over blodårer og ujevnheter i farge, dog. Så den alene med en eyeliner er veldig fint.

Gjest Sunhands
Skrevet

FACE Stockholm har noen av de beste kremøyenskyggene jeg har prøvd, men jeg vet dessverre ikke hvor de selges lenger.

Skrevet

Kremskygger striper seg alltid på meg om jeg ikke har et pudderlag mellom primeren og kremskyggen. Høres sikkert rart ut, men for min del funker det fjell. Så altså: primer (bruker ELF sin), hudfarget pudderskygge (Smashbox Vanilla) og så kremskyggen. Må også sette den med øyenskygge til slutt.

Skrevet

Du kan fint bruke den som begge deler! Til hverdags bruker jeg den noen ganger alene som skygge. Den er ikke veldig synlig da den blir ganske lik huden min. Den dekker over blodårer og ujevnheter i farge, dog. Så den alene med en eyeliner er veldig fint.

Okay, så bra! Så den kom i så mange forskjellige farger, bare. :)

Tusen takk for svar!

Skrevet

Takk for svar, jenter! Da har jeg litt å prøve ut. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...