Gå til innhold

Kan du noen fun facts og Life hacks?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

- en elefant kan ikke hoppe.

- kolibri fuglen er den eneste fuglen som kan fly baklengs.

- hvis du trenger lengre tid til å gå over et lyskryss kan du trykke på en knapp under boksen som du vanligvis trykker på.

Vil du dele dine?

Anonymous poster hash: 7f41d...760

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle âme
Skrevet

Veit ikkje om det er sant da, men pytt pytt:

Grisens orgasme kan vare i ein halv time:

AnonymBruker
Skrevet

Et tips: Ta i tørrsjampo kvelden før du har behov for det så får den "virke" gjennom natten

Anonymous poster hash: 06adb...6d7
Skrevet

Ta pannekakerøre/muffinsrøre i en ketchupflaske for ''mindre'' søl. Istedenfor å kjøpe en slik dispenser. Ble det bildet veldig stort? :sjenert:batterdispaense._batter-dispenser-for-ma

Bruk bakepulver for å bli kvitt tåfis og klamme føtter - fett hodebunn - klamme armhuler - glassflekker fra bord - gule negler. Som ansiktsrens/maske. Gurgle med vann om man har sår hals. (ikke blek tenna med det :haar: )

Skrevet

Ha friske krydder i fryseren.

Bruk sitron og eddik til husvask,gjerne med en dæsj av grønnsåpe for lukt.

Har du dusjkabinett så bruk nal(sånn man bruker til vinduvask)til å fjerne såpe etter at man har skrubbet inn glasset.

Skrevet

hvis man blir jaget av et stort dyr (elg eller noe :P) så bør man løpe i sikksakk, for siden du er mindre kan du snu bråere... :danse:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har du en fotvorte kan du sove noen dager med ett bananskall på den. den myke siden inn. Da forsvinner fotvorten helt.

Skrevet

HÆÆ??? Så genialt :laugh: Det ante jeg ikke....

• Liker 1
Skrevet

HÆÆ??? Så genialt :laugh: Det ante jeg ikke....

Jeg fikk en Aha opplevelse selv😝

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet (endret)

Body hack:

Hvis man lukker øynene før man skrur av lyset, så kan man se i mørket med én gang.

Endret av Badebuksa
Gjest Badebuksa
Skrevet

Har du en fotvorte kan du sove noen dager med ett bananskall på den. den myke siden inn. Da forsvinner fotvorten helt. Anonymous poster hash: 7f41d...760

Ufordringen er å klare og sove i et par dager i strekk!

AnonymBruker
Skrevet

Ufordringen er å klare og sove i et par dager i strekk!

Hehe tulling...

ha bananskrellet på foten mens du sover. Helst flere netter etter hverandre 😊

Prøvde det selv. Apotek "settene" fungerte ikke. Sov noen netter med bananskrell, vips så va den vekke :) genialt og billig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

😝

Genialt!!

Skrevet

Jeg bruker bakepulver for å løsne opp i avløp.

Kjekk å ha i kaffekanner osv for å få den helt ren.

Bruker eddik til typ alt av husvask her hjemme

Bruker kokosolje (som er ment for mat) som hudkrem og om jeg har slitte hårtupper.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe tulling...

ha bananskrellet på foten mens du sover. Helst flere netter etter hverandre

Prøvde det selv. Apotek "settene" fungerte ikke. Sov noen netter med bananskrell, vips så va den vekke :) genialt og billig.

Det holder til og med å gni innsiden av bananskallet på vorten :) det gjorde jeg. Også tok jeg på meg sokker og sov med de etterpå. Gjorde det bare én gang til og med. Og vorten ble borte!

Anonymous poster hash: 3a081...8ba

AnonymBruker
Skrevet

Når du er på stranden, legg penger og mobil inni en gammel og tom solkremflaske. Sjelden folk stjeler solkremflasker.

• Liker 1
Gjest Evans
Skrevet

hvis man blir jaget av et stort dyr (elg eller noe :P) så bør man løpe i sikksakk, for siden du er mindre kan du snu bråere... :danse:

Men bruker du ikke da også lenger tid, og elgen kan ta deg igjen raskere og ta deg med hofta om han vil? :klo:

Skrevet

Men bruker du ikke da også lenger tid, og elgen kan ta deg igjen raskere og ta deg med hofta om han vil? :klo:

tror det opprinnelige eksempelet var krokodille, men jeg skjønte ikke hva hofta til elgen skulle gjøre? Elgen bruker også lengre tid for den løper jo etter deg (den kan jo ikke forutse ditt løpemønster) og den kan ikke snu like fort som deg, så du "vinner i svingene"

• Liker 3
Gjest Evans
Skrevet

tror det opprinnelige eksempelet var krokodille, men jeg skjønte ikke hva hofta til elgen skulle gjøre? Elgen bruker også lengre tid for den løper jo etter deg (den kan jo ikke forutse ditt løpemønster) og den kan ikke snu like fort som deg, så du "vinner i svingene"

Jeg tenker det er mer "fart" i hofta til elgen om han dytter meg med hofta, akkurat som man gjør når man spiller hockey feks.

Det jeg tenkte var om jeg løper siggsagg og elgen rett frem, vil han på ett eller annet tidspunkt enten være på linje med meg og kan ta meg med hofta ettersom han kommer fortere frem, eller han løper rett i meg i det jeg krysser elgen for å løpe til den andre siden.

Men, om elgen faktisk skal løpe etter meg, og løpe siggsakk den også, så vil det kanskje bli vanskelig. Kanskje han krysser beina og detter eller tryner i svingen.

Nå ser jeg det veldig klart for meg her :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...