AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Finnes det et produkt man kan ha i håret, som gjør at det ikke virker nyvasket? Håret mitt er frizzy og helt uregjerlig den dagen jeg vasker det og delvis dagen etter. Det er finest etter 2-4 dager osv. Pleier å vaske det hver 3.-4. dag. Nå har jeg ikke vasket det siden sist mandag. Sikkert mange som synes det er ekkel. Men håret mitt er finere nå enn når det er nyvasket. Bruker tørrsjampo og saltvannsspray. Tips?Anonymous poster hash: 76b8d...f75
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Glemte å legge til at jeg vil jo helst vaske det hver 3.-4. dag og ikke så sjelden som nå.Anonymous poster hash: 76b8d...f75
Sicilia Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Frisøren anbefaler alltid med å vaske det sjeldnere, helst så sjeldent som én gang i uka. Har ikke klart det helt, pleier å bli 2-3 ganger. Så syns ikke du er ekkel. man kan jo dusje uten å vaske håret. Har litt det samme problemet som deg, men på meg så hjelper det å ha i en anti frizz etter hårvask. Blir ikke perfekt, men hjelper godt! Spent på å høre om andre har noen tips.
Gjest Caress Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Kutt ut sjampoen! Tar litt tid å venne seg til det så det blir gjerne litt fett en periode men så går det seg til
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Frisøren anbefaler alltid med å vaske det sjeldnere, helst så sjeldent som én gang i uka. Har ikke klart det helt, pleier å bli 2-3 ganger. Så syns ikke du er ekkel. man kan jo dusje uten å vaske håret. Har litt det samme problemet som deg, men på meg så hjelper det å ha i en anti frizz etter hårvask. Blir ikke perfekt, men hjelper godt! Spent på å høre om andre har noen tips. Takk for tips! Hvilken bruker du? Anonymous poster hash: 76b8d...f75
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Kutt ut sjampoen! Tar litt tid å venne seg til det så det blir gjerne litt fett en periode men så går det seg til Har faktisk vurdert det! Men kjenner at nå begynner det å klø i hodebunnen... Går det over? Kan tørrsjampo brukes, selv om man ikke bruker sjampo og balsam? Vil ikke håret lukt? Anonymous poster hash: 76b8d...f75
Sicilia Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Takk for tips! Hvilken bruker du? Anonymous poster hash: 76b8d...f75 Jeg bruker Giovanni Frizz Be Gone (...) Serum som jeg har kjøpt på iherb.
Gjest Caress Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Har faktisk vurdert det! Men kjenner at nå begynner det å klø i hodebunnen... Går det over? Kan tørrsjampo brukes, selv om man ikke bruker sjampo og balsam? Vil ikke håret lukt? Anonymous poster hash: 76b8d...f75 Kanskje du bruker feil balsam? Vet det er noe snakk om å unngå silikoner eller noe, jeg bruker bare sånn billiggreie fra matbutikken, varierer litt på hvilken etter hva jeg finner. Tørrsjampo går sikkert fint men jeg ville vært litt forsiktig med å bruke masse produkter, ettersom man helst ikke skal vaske det for ofte. Men i begynnelsen kan det nok være greit mens man venter på at håret skal regulere seg. ^^ Håret mitt lukter ikke, nei. Ikke som jeg vet iallfall
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Jeg bruker Giovanni Frizz Be Gone (...) Serum som jeg har kjøpt på iherb. Takk!Anonymous poster hash: 76b8d...f75
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 Kanskje du bruker feil balsam? Vet det er noe snakk om å unngå silikoner eller noe, jeg bruker bare sånn billiggreie fra matbutikken, varierer litt på hvilken etter hva jeg finner. Tørrsjampo går sikkert fint men jeg ville vært litt forsiktig med å bruke masse produkter, ettersom man helst ikke skal vaske det for ofte. Men i begynnelsen kan det nok være greit mens man venter på at håret skal regulere seg. ^^ Håret mitt lukter ikke, nei. Ikke som jeg vet iallfall Takk! Hvor ofte bruker du balsam? I hodebunnen også? Anonymous poster hash: 76b8d...f75
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #11 Skrevet 21. mai 2015 Tror det og kan handle om kosthold. Spiser du nok fett ( sunt fett )? Proteiner? Frukt og grønt? Har du testet jernverdiene dine, evt stoffskiftet? Anonymous poster hash: 3414e...01a
Gjest Caress Skrevet 21. mai 2015 #12 Skrevet 21. mai 2015 Takk! Hvor ofte bruker du balsam? I hodebunnen også?Anonymous poster hash: 76b8d...f75 Jeg bruker det i hele håret, litt når jeg føler det er nødvendig. Helst ikke mer enn to ganger i uka, men om det er svett eller av andre grunner føles skittent bruker jeg balsam, evt bare skyller gjennom med vann.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #13 Skrevet 21. mai 2015 kjøp produkter for din hårtype! jeg har frizzy hår selv og har brukt lang tid på å finne gode produkter, shampo og balsam gjør ikke så mye for håret mitt så jeg kjøper bare en for det stripete håret mitt, men når jeg føner/retter det bruker jeg først en hårolje i tuppene akuratt nå bruker jeg loreal sin mythic oil, også i resten av håret bruker jeg tigi s-factor silky smooth moisture serum, som gjør håret mitt silkemykt (den er også varmebeskyttende) Anonymous poster hash: f6b2f...8fe
Lilleulv_ Skrevet 21. mai 2015 #14 Skrevet 21. mai 2015 Hårolje. Jeg tar i litt skum i røttene, føner håret tørt og tar hårolje i tuppene. Håret mitt blir også frizzy og jævlig om jeg ikke har i noen ting, eller gjør noe med det...
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #15 Skrevet 21. mai 2015 Tror det og kan handle om kosthold. Spiser du nok fett ( sunt fett )? Proteiner? Frukt og grønt? Har du testet jernverdiene dine, evt stoffskiftet?Anonymous poster hash: 3414e...01a Spiser sunt og har nok jern. Tvilsomt at det har med kosthold å gjøre. Men takk for tips Anonymous poster hash: 76b8d...f75
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #16 Skrevet 21. mai 2015 Jeg bruker det i hele håret, litt når jeg føler det er nødvendig. Helst ikke mer enn to ganger i uka, men om det er svett eller av andre grunner føles skittent bruker jeg balsam, evt bare skyller gjennom med vann. Takk!Anonymous poster hash: 76b8d...f75
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #17 Skrevet 21. mai 2015 kjøp produkter for din hårtype! jeg har frizzy hår selv og har brukt lang tid på å finne gode produkter, shampo og balsam gjør ikke så mye for håret mitt så jeg kjøper bare en for det stripete håret mitt, men når jeg føner/retter det bruker jeg først en hårolje i tuppene akuratt nå bruker jeg loreal sin mythic oil, også i resten av håret bruker jeg tigi s-factor silky smooth moisture serum, som gjør håret mitt silkemykt (den er også varmebeskyttende)Anonymous poster hash: f6b2f...8fe Har prøvd ganske mye forskjellig. Merker at håret er mye "roligere" nå som det har gått en stund siden sist vask. Tror faktisk at for mye produkter gjør vondt verre for mitt hår. Spesielt i hodebunnen.Anonymous poster hash: 76b8d...f75
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #18 Skrevet 21. mai 2015 Hårolje. Jeg tar i litt skum i røttene, føner håret tørt og tar hårolje i tuppene. Håret mitt blir også frizzy og jævlig om jeg ikke har i noen ting, eller gjør noe med det... Har prøvd flere ulike, men det holder seg fint bare et par timer, dessverre :/ Føne kan jeg ikke gjøre, da ser det ikke ut Anonymous poster hash: 76b8d...f75
frøkna Skrevet 21. mai 2015 #19 Skrevet 21. mai 2015 Jeg har samme problem som deg, og føler meg fornøyd med de løsningene jeg har nå. -Jeg bruker kun bittelitt shampoo i røttene, og bruker antifrizz shampo og balsam. -Jeg bruker tørrshampoo for å utsette dusjinga 1 dag. - Hårolje i lengden Ikke i røttene for da ser håret fett ut. Forsiktig med mengden! - Dager jeg har tid (sjelden) retter jeg ut håret med rettetang. Jeg syns også det kan hjelpe å føne håret tørt i stede for å la det lufttørke. Er håret skadet bør du bruke varmebeskytter på håret. -Kur gjerne håret ditt så ofte du kan. Jeg anbefaler kokosolje i håret over natta! Jeg prøver å gjøre dette kvelden før hver hårvask (1-2 ganger i uka).
Cathj Skrevet 21. mai 2015 #20 Skrevet 21. mai 2015 Osis+ Dust It (den røde) gjør i allefall akkurat det det virker som du ønsker med mitt hår. Jeg vasker håret 2-3 ganger i uken, og bruker både shampoo og balsam. Er ikke superglad i konsistensen, men du slipper nyvasket, flyvsk og fluffy hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå