Trampe23 Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Jeg vil gjerne få analysert huden i ansiktet mitt. Jeg har ikke behov for det, så er ikke poeng i å bruke masse penger på det, men er greit å vite hvordan ansiktet ligger an og hva som må forbedres. Tips til hvor jeg kan få tatt en gratistime eller en billig time? 😊
Sicilia Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Beauté Pasifique har jevnlig gratis hudanalyser med ultralyd rundt om i landet, vet jeg. Ville sjekket hjemmesiden deres, der har de oversikt over når og hvor.
Trampe23 Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2015 Beauté Pasifique har jevnlig gratis hudanalyser med ultralyd rundt om i landet, vet jeg. Ville sjekket hjemmesiden deres, der har de oversikt over når og hvor. Takk, det skal jeg sjekke ut 😀
Underhuden Skrevet 22. mai 2015 #4 Skrevet 22. mai 2015 Jeg vil gjerne få analysert huden i ansiktet mitt. Jeg har ikke behov for det, så er ikke poeng i å bruke masse penger på det, men er greit å vite hvordan ansiktet ligger an og hva som må forbedres. Tips til hvor jeg kan få tatt en gratistime eller en billig time? Det er mange salonger som gjør dette helt gratis Jeg kan gjerne ta en titt på tydelige bilder av huden din og stille litt spørsmål over nett, men det beste er jo å gå til en salong hvor en hudterapeut kan kjenne og se på huden din close up
Trampe23 Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2015 Det er mange salonger som gjør dette helt gratis Jeg kan gjerne ta en titt på tydelige bilder av huden din og stille litt spørsmål over nett, men det beste er jo å gå til en salong hvor en hudterapeut kan kjenne og se på huden din close up Aw, har du utdannelse innen hudpleie? Ja, tenker på sånn maskin slik at man kan se hvordan huden ser ut. Sånn overfladisk har jeg ikke store hudproblemer, får kvise i t-sonen i ny og ne. Men jeg takler ikke kviser, så sprekker alle mulige urenheter jeg får på ansiktet. Så har begynt å få merker etter kvisene. Håper de forsvinner da.
Underhuden Skrevet 23. mai 2015 #6 Skrevet 23. mai 2015 Ja. Er utdannet hudterapeut og brenner for å hjelpe folk med hva de enn sliter med med huden sin Blir du lett blank i T-sonen? Resten av ansiktet har noe mindre porer? Er du sensitiv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå