Princess Skrevet 30. august 2004 #1 Skrevet 30. august 2004 Er lilla farge helt 80-talls? Hvilken farge ville du valgt til en selskapskjole utenom svart?
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #2 Skrevet 30. august 2004 Hvilken farge man velger er jo avhengig av hvilken farge man kler? Men sånn generelt er vel blå en ganske "nøytral" farge å velge på en kjole slik at man kan bruke den flere ganger uten å bli gjenkjent. Om lilla er 80-tall eller ei er vel mer avhengig av modellen på kjolen enn selve fargen. Hilsen Lille meg
Gjest MaryJane Skrevet 30. august 2004 #3 Skrevet 30. august 2004 Selv syns jeg lilla er en kjærringfarge. Men kler man den så går det vel greit...
Miss-X Skrevet 30. august 2004 #4 Skrevet 30. august 2004 Det finnes mange forskjellige nyanser av lilla. kald lys lilla synes jeg er kjempefint på de som kler det.
Gjest GreenSky Skrevet 30. august 2004 #5 Skrevet 30. august 2004 Lilla er vel kult. Kommer an på nyansen. Hvis jeg skulle gått i en kjole utenom svart, ville jeg valgt rødt. Kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå