Gå til innhold

Hvilke solbriller er fine nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt lei av bølgen med Ray Bans i ulike fasonger og ønsker meg noen andre. Har du tips til fine solbriller? Hvilke skal du kjøpe i år?

Anonymous poster hash: fd1a5...8cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Quay!

De var kule! Og prisen var også kul!

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Eg skal gå med dei gamle Smith-brillene mine frå 2011, Oakleyene mine frå 1997 og Versacene mine frå 2013. Dei passar skolten min, og det er det viktigaste (har mini-knoll).

Skrevet

Det beste er å gå et sted å prøve på ulike modeller og se hva som passer best til ditt ansikt.

Jeg har kjøpt disse i år image.jpg

Litt spesielle, men de var utrolig kul på :)

Gjest Canario
Skrevet

Oakley liker jeg godt :)

Hvilke som er fine kommer helt ann på hva du kler. :) Pene solbriller kan fort se fæle ut på det rette ansiktet.

Skrevet (endret)

Det beste er å gå et sted å prøve på ulike modeller og se hva som passer best til ditt ansikt.

Jeg har kjøpt disse i år image.jpg

Litt spesielle, men de var utrolig kul på :)

Dritkule! 😃 Kor har du kjøpt dei og kva heiter dei? Endret av Kjibba
Skrevet

Jeg har kjøpt de i Kuwait, men vil tro de har dem andre steder også.

De heter Dita Von Teese Femme Totale

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eg skal gå med dei gamle Smith-brillene mine frå 2011, Oakleyene mine frå 1997 og Versacene mine frå 2013. Dei passar skolten min, og det er det viktigaste (har mini-knoll).

Er de merkene finere på mini-hoder enn andre solbriller?

Jeg har lite hode selv og har ennå ikke funnet noen solbriller som passer meg. Har vært hos optiker og prøvd, men ser ut som en veps med solbriller på :/

Anonymous poster hash: a5bab...10c

Gjest morhjertegod
Skrevet

Jeg elsker solbrillene fra Sand.

Skrevet

60-talls cat-eye briller er ganske populære for tiden. Jeg har tittet litt rundt og ikke heeeelt bestemt meg for hvilket merket jeg skal gå for. Men tror jeg heller veldig for Prada eller Louis Vuitton.

AnonymBruker
Skrevet

Oakley liker jeg godt :)

Hvilke som er fine kommer helt ann på hva du kler. :) Pene solbriller kan fort se fæle ut på det rette ansiktet.

Jeg vet dessverre ikke hva fasongen på sånne jeg kler heter. De er halvveis runde, men ikke helt. Jeg elsker et par jeg har, men de går dessverre i stykker hele tiden, så nå begynner de å bli dyre selv om de opprinnelige var billige..

De er en blanding av runde og Wayfarer liksom..

Akkurat cateye kler jeg ikke, men det er sykt kult på andre. :)

Skrevet

Jeg er litt lei av bølgen med Ray Bans i ulike fasonger og ønsker meg noen andre. Har du tips til fine solbriller? Hvilke skal du kjøpe i år?

Fendi

Skrevet

Skulle limt inn bilde av mine men det går ikke på mobilen

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker meg veldig sånne nederst til venstre på bildet. :) Jeg har firkanta ansikt, og det er vanskelig å finne briller som passer meg.. :/

TSpost-37809-0-03834900-1432509099_thumb.p

Gjest Tigress
Skrevet

Er de merkene finere på mini-hoder enn andre solbriller?

Jeg har lite hode selv og har ennå ikke funnet noen solbriller som passer meg. Har vært hos optiker og prøvd, men ser ut som en veps med solbriller på :/

Anonymous poster hash: a5bab...10c

Eg veit ikkje om dei merka er betre, eg har berre funne desse tre som er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...