AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 De fant rus i en gammel jakke jeg skulle kaste så har tydeligvis jeg glemt å kaste den. Trodde jeg gjorde det. Dere vet hvor lett det er å glemme. Så var det tydeligvis noe der som jeg ikke visste. Lenge siden jeg ruset meg nå. Jeg er ikke dum, og vet godt at rus og barn hører ikke sammen! Jeg er så sint på meg selv for at jeg ikke kastet den jakka. Nå er ungen hos mora, og barnevernet er koblet inn. Jeg tar jo prøve så de ser at jeg er rusfri. De må da tro at jeg ikke driver med rus når de ser det? De følger jo med på meg hele tiden. Kommer jeg til å miste han for godt nå? Jeg kommer sikkert aldri til å få se han mer, hva har jeg å leve for da? Alt pga jeg er glemsk å glemte å kaste det der. Det har jo vert folk å sett gjennom leiligheten før, så hvorfor fant de ikke noe da? Jeg er så lei og redd. Hvem er det som vil meg så vondt? Ja jeg er en drittsekk og alt det, trenger ikke gni det inn. Men dette er ikke noe jeg har gjort med vilje. Anonymous poster hash: a79d2...6ae
Florence Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Tar du regelmessige urinprøver/blodprøver? Da kan de jo sjekke om du faktisk ruser deg.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Tar du regelmessige urinprøver/blodprøver? Da kan de jo sjekke om du faktisk ruser deg. Ja jeg gjør det. Anonymous poster hash: a79d2...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå