Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #1 Skrevet 30. august 2004 Har så lyst til å se denne. Er den bra? (Dvs. skremmende) Noen som har sett den?
Donnie Darko Skrevet 30. august 2004 #2 Skrevet 30. august 2004 Den er ålreit. Helt grei liksom. Hvis du hvil se en bedre skrekkfilm så må du leie Event Horizon.
Gjest TomKrus Skrevet 30. august 2004 #3 Skrevet 30. august 2004 Den er ålreit. Helt grei liksom. Hvis du hvil se en bedre skrekkfilm så må du leie Event Horizon. Hadde en horrorperiode da jeg skulle finne den optimale skrekkfilm. Så denne, men husker den ikke, og kan vel dermed ikke anbefale den. Hadde den skremt meg, hadde jeg husket den. Session 9, kan funke (hvis det er ny amerikansk film man ønsker). What lies beneath kan også funke. Jacob's ladder også, hvis du vil bli skremt på en anderledes måte.
Gjest Colubra Skrevet 30. august 2004 #4 Skrevet 30. august 2004 så den for noen måneder siden. et rimelig stort gjesp, som så mange andre "skrekk"filmer
Arkana Skrevet 30. august 2004 #5 Skrevet 30. august 2004 Helt grei film, typisk sånn "blir jaktet på i en mørk skog"-film. Ja, man skvetter litt, men ikke noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå