Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:-)

Har noen her brukt Matis-produkter? Jeg vet dessverre altfor lite om det, og det er jo umulig å finne disse i butikkene!?!

Kan noen dele sine erfaringer med Matis? :-)

Skrevet

Jeg elsker matis, særlig fuktmasken! Den er den beste jeg har prøvd.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fan! Særlig av delicate moisturising cream :) Og fundamental beautifying cream som nattkrem om vinteren.

Skrevet

Takk for svar:-) Men får man kjøpt Matis i butikker? Har aldri sett de noen sted!

Gjest minge
Skrevet

Jeg er dessverre ikke så stor fan av Matis, men du får kjøpt Matis hos hudpleiesalonger som fører Matis og flere steder på nett, bl.a Blivakker og Blush. Hvis du gjør deg kjent med hvilke hudpleiesalonger som evt fører Matis i nærheten av der du bor kan du gå innom og be om en prøve på de produktene som de mener passer din hudtype :)

AnonymBruker
Skrevet

Er Matis produkter dyre?

Anonymous poster hash: b341f...5da
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt noe Matis, og er veldig glad i SOS Nutrition fra Delicate-serien.

Er Matis produkter dyre?

Ja.

Anonymous poster hash: 6fcad...b6b
AnonymBruker
Skrevet

Er Matis produkter dyre?

Vel, det spørs hva du sammenligner med? En krem koster vel fra 700-1200, men den varer også et par mnd.

Anonymous poster hash: b8c82...227

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp fra Allbeauty.com. Der selger de Matis til en grei pris. Handler derfra selv. Å kjøpe i salong er svkndyrt!

Anonymous poster hash: 73ec0...227

Skrevet

Hvorfor kan de ikke bare kjøpes på vanlige butikker?

Gjest Beena
Skrevet

Jeg liker Matis. Har dessverre ikke sett det på noen butikker (har ikke sett etter heller, pleier å være dyrere..), men jeg handler ofte på blant annet blush.no :) Der har de ofte tilbud. Har fått Matis produkter til 40-50% der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...