zmurfette Skrevet 30. august 2004 #1 Del Skrevet 30. august 2004 Bare noen få dager igjen til IKM nå. I går lette jeg konstant etter tegn på at det hadde gått bra denne gangen - var jeg ikke litt småkvalm, kanskje? Og litt ekstra øm i brystene? Og føltes ikke hele kroppen litt rar? Min kjære smiler av meg og mener jeg må være den eneste som er innbilt gravid ca. 2 uker hver måned. Men jeg har kanskje noen frender med samme "syndrom" her inne? (I dag morges våknet jeg forresten med skikkelig PMS, så jeg tipper at det ikke gikk denne gangen heller.... :cry: Selv om det kanskje er å ta sorgene på forskudd....Mulig at PMS er et tegn på at jeg er gravid? Neppe...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion75 Skrevet 30. august 2004 #2 Del Skrevet 30. august 2004 Å, joda...dette er nok ett meget kjent fenomen Jeg har hatt ALT selv...ømme bryster, og kvalme...og var ikke det ett lite stikk i magen da tro... Nei, fortvil ikke...du er aldeles ikke alene. Det var en her som sa at de mnd hun ikke var gravid hadde hun flere symtomer enn den mnd hun ble gravid... Sånn er det nok for fler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinzia Skrevet 30. august 2004 #3 Del Skrevet 30. august 2004 Ja, gjett om jeg kjenner meg igjen...de siste mnd. har vel vært de eneste mnd. hittil i livet mitt, hvor jeg har vært lykkelig over å være kvalm, trøtt etc. Jeg har iallefall blitt veldig godt kjent med min egen kropp den siste tiden iom. at jeg går og kjenner veldig etter alle diffuse følelser og tegn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 30. august 2004 #4 Del Skrevet 30. august 2004 Har nok flere innbildte svangerskap på samvittigheten, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 30. august 2004 #5 Del Skrevet 30. august 2004 Kjente meg veldig godt igjen der ja Godt å vite at det er flere av oss! Fortsatt lykke til med prøvingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 30. august 2004 #6 Del Skrevet 30. august 2004 Ja' date=' gjett om jeg kjenner meg igjen...de siste mnd. har vel vært de eneste mnd. hittil i livet mitt, hvor jeg har vært lykkelig over å være kvalm, trøtt etc. Jeg har iallefall blitt veldig godt kjent med min egen kropp den siste tiden iom. at jeg går og kjenner veldig etter alle diffuse følelser og tegn...[/quote'] Me too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. august 2004 #7 Del Skrevet 30. august 2004 Nesten som å lese om seg selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 2. september 2004 #8 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg har stadig vekk innbilt svangerskap, jeg er til og med værre enn katten min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå