Gå til innhold

"Du har blitt så tynn" sier mødre.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mamma sier alltid til meg at jeg har blitt så tynn når hun ser meg. Noen som vet hva mødre legger i det? Eller om de legger noe i det i det hele tatt?

Mormor sier det også alltid til mamma.

Jeg har ikke blitt tynnere, men jeg har alltid vært tynn(mamma og mormor også)

Endret av Summers
Videoannonse
Annonse
Gjest Caress
Skrevet

Hvordan kan vi vite det når vi ikke kjenner morra di?

Er vel en typisk ting å si for mødre og bestemødre, at ungene har blitt så tynn, ikke spiser nok etc, uten at det egentlig ligger så mye i det utenom et behov for å passe på og sørge for at du har det bra.

AnonymBruker
Skrevet

Typisk ting man sier uten å tenke på at det har en negativ effekt. Man sier det vel fordi man ønsker å vise omsorg?

Spør hvorfor de sier det?

Eller si tusen takk feks. XD

Anonymous poster hash: c7acb...230
Skrevet

Min mor gjør også det, tenker ikke noe videre over det.

AnonymBruker
Skrevet

Hender mamma sier det til meg, men da har jeg hatt en dårlig periode og ikke orket særlig mat. Liker bedre å høre det enn den jeg fikk nå sist! "Har du begynt å få mage?(er gravid) Å nei, bare generelt lagt på deg du da!"

Anonymous poster hash: c8296...f21

AnonymBruker
Skrevet

Mamma sier det hver eneste gang jeg er på besøk. Jeg ligger stabilt på den samme vekten hele året, så jeg forstår ikke helt hva som skjer med øynene hennes... Men det er jo bedre at hun sier det enn at jeg har blitt tykk :fnise:

Anonymous poster hash: b0cc4...eed
Skrevet

Bestemor sier det alltid til oss barnebarna, og så får vi servert en skikkelig søndagsmiddag!

Skrevet

Takk, men er det noen mødre som kan svare. Tenker dere at ungen deres har blitt tynnere eller bare at ungen deres er tynn?

Skrevet

Jeg er mor til voksne barn! Jeg kommenterer det dersom jeg synes noen av mine er blitt tynnere, det fordi de begge er akkurat passe (selvsagt<3), og dersom de plutselig blir tynnere er jeg redd det er noe galt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...