Gå til innhold

IPod Shuffle

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant en uåpnet IPod Shuffle 1GB. IPod er vell nesten borte fra markedet.

Er det noe man kan gi bort til en 8-åring, eller vil de ikke ha bruk for den?

Anonymous poster hash: b0cf1...082
Videoannonse
Annonse
Skrevet

iPod Shuffle er jo litt utdatert da. Liker egentlig ikke å gi dette som forslag, men hva med en iPhone med Spotify premium? Jeg vet at det er sykt dyrt, men jeg bare tror at han kanskje vil bli litt mer fornøyd med et produkt som er litt mer inn. Pluss at iPhone er en multimediaenhet, med mulighet til all slags apper og spill, så det er jo et pluss for en 8-åring. Bare pass på at han tar godt vare på telefonen, siden holdbarheten er veldig dårlig. Er jo veldig vanlig at småskolebarn har dyre telefoner idag så... :P

• Liker 3
Skrevet

iPod Shuffle er jo litt utdatert da. Liker egentlig ikke å gi dette som forslag, men hva med en iPhone med Spotify premium? Jeg vet at det er sykt dyrt, men jeg bare tror at han kanskje vil bli litt mer fornøyd med et produkt som er litt mer inn. Pluss at iPhone er en multimediaenhet, med mulighet til all slags apper og spill, så det er jo et pluss for en 8-åring. Bare pass på at han tar godt vare på telefonen, siden holdbarheten er veldig dårlig. Er jo veldig vanlig at småskolebarn har dyre telefoner idag så... :P

LOL

AnonymBruker
Skrevet

Er bare å gi om 8-åringen er glad i musikk :)

Anonymous poster hash: 99346...df2

Skrevet (endret)

Jeg syns egentlig iPod Shuffle passer best til trening/løping da den er så liten og kan festes hvor som helst.

Er han interessert i å høre på musikk og har han noe musikk å legge inn på den? Man kan jo ikke installere Spotify eller noe slikt.

Endret av lisamari
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...