AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Jeg innbiller meg at jeg får kviser av melk/melkeprodukter. Syntes jeg har lest at laktosefri melk kan løse problemet, dvs at man ikke får kviser av laktosefrie produker. Men stemmer dette? Er det laktosen huden reagerer på? Dette er kanskje et fryktlig dumt spørsmål, men jeg har virkelig ikke peiling! Anonymous poster hash: 1f30d...38e
Pringle Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Høres usannsynlig ut for meg, men vi kan vel reagere på forskjellige ting på forskjellige måter. For min egen del har jeg fått bedre hud av bare å spise bedre (mer "naturlig" mat, mindre snop), og jeg drikker fremdeles vanlig melk.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Høres usannsynlig ut for meg, men vi kan vel reagere på forskjellige ting på forskjellige måter. For min egen del har jeg fått bedre hud av bare å spise bedre (mer "naturlig" mat, mindre snop), og jeg drikker fremdeles vanlig melk. Usannsynlig å få kviser av melk eller at laktosefri melk skal være bedre? Anonymous poster hash: 1f30d...38e
Pringle Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 (endret) Usannsynlig å få kviser av melk eller at laktosefri melk skal være bedre? Anonymous poster hash: 1f30d...38e HVIS melk forårsaker kviser, er det fremdeles usikkert om det er laktosen som forårsaker kvisene, eller om det er noe annet i melka som gjør det. Utover det klarer jeg ikke å svare på spørsmålet ditt Edit: Jeg leste visst ikke førsteinnlegget ditt godt nok, beklager, ble litt goddagmannøkseskaft, dette her Endret 21. mai 2015 av Pringle
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Du får nok heller kviser av f.eks hormonforandringer eller lignende. Tviler på at du får det av melk. Anonymous poster hash: ff05c...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå