AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1 Skrevet 21. mai 2015 Hei alle sammen Jeg har bestemt meg for å bytte min helsesøster da jeg ikke klarer å finne kjemi med henne, og vi misforstår hverandre nesten hver gang jeg og mitt barn er hos henne. Jeg får både kritikk og rasistiske kommentarer som er uakseptablt. I tillegg har hun bare mast og mast for at jeg setter i gang en sånn " gråtekur" på mitt barn. Jeg blir satt i dårlig lys når jeg sier at jeg ikke liker å la mitt barn gråte på natta og heller vil ta han opp og roe han ned istedenfor å la han gråte til han sovner. Her i helsestasjon har dem en prosedyre så de som skal bytte en helsesøster, må skrive et formelt brev og sende. Jeg har aldri gjort det så jeg ber om litt hjelp her . Hvordan skriver man et sånt brev? Tusen takk for all hjelp/tipsAnonymous poster hash: e957d...b4f
Lou Salome Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Til helsestasjon Bydel/kommune Adresse dato xx Ønske om bytte av helsesøster Mitt barn navn etternavn ble født dato for fødselsdag, og vi er i den forbindelse brukere av helsestasjonen, og går for tiden til navn etternavn. Jeg ønsker å få tildelt en ny helsesøster i videre oppfølging av mitt barn, håper det kan la seg gjøre før neste kontroll. Takk. Med vennlig hilsen Navn Etternavn Adresse Underskrift 3
minister-mio Skrevet 21. mai 2015 #3 Skrevet 21. mai 2015 Det over, men jeg håper du klager. Rasisme og å presse deg til gråtekur er grovt og helsesøsteren bør ikke fortsette å utsette andre for det samme! Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #4 Skrevet 21. mai 2015 Det over, men jeg håper du klager. Rasisme og å presse deg til gråtekur er grovt og helsesøsteren bør ikke fortsette å utsette andre for det samme! Lykke til Tusen hjertelig takk for støtten. Jeg har nå hatt min nåværende helsesøster i snart 11 måneder, og hver gang jeg er innom henne så blir det alltid dårlig stemning. Vurderer derfor å bytte henne ut. Mulig jeg misforstår henne, men å gjenta samme ting gang på gang, blir litt feil tenker jeg. Eksempel kan jeg si er gråtekuren hvor hun presser meg til å sette i gang med min sønn. En annen årsak er hun sjekker og leter alltid etter blåmerker eller skade på min sønn for i følge henne " utenlandske foreldre banker opp barna sine". Da skal hun kle av han og undersøke han grunndig forså å fortelle meg at her i Norge så slår vi ikke ungene våres! Jeg har forklart at min mann er halv norsk og halv spansk og han er født her, mitt barn et født her og jeg er oppvokst her, vi er like norske som henne. Jeg har gang på gang forklart at uansett en person som banker opp kona/ barnet sitt er syk i hodet og det er umenneskelig. Jeg blir oppgitt over at jeg må forklare henne hver gang at vi banker ikke opp barnet vårt og vi vil ikke sette i gang gråtekuren. Anonymous poster hash: e957d...b4f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 Til helsestasjon Bydel/kommune Adressedato xx Ønske om bytte av helsesøster Mitt barn navn etternavn ble født dato for fødselsdag, og vi er i den forbindelse brukere av helsestasjonen, og går for tiden til navn etternavn. Jeg ønsker å få tildelt en ny helsesøster i videre oppfølging av mitt barn, håper det kan la seg gjøre før neste kontroll. Takk. Med vennlig hilsenNavn Etternavn Adresse Underskrift Hei og tusen hjertelig takk for hjelpen Anonymous poster hash: e957d...b4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå