Gå til innhold

Er det på tide at vi menn organiserer oss, og støtter hverandre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner og feminister er veldig flinke til å organisere seg, og støtte hverandre. Er det på tide at vi gjør det samme. Vi menn lider under urettferdige lover, hvorfor slår vi oss ikke sammen og støtter hverandre?

Anonymous poster hash: 3eeec...96f
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og blir som dem? Jeg orker ikke å måtte hisse meg opp hver gang jeg ser et generisk mannlig sexsymbol, eller hvis Chip'n Dales skal komme til Norge og holde show, eller hvis noen syns noe er morsomt som jeg ikke syns er morsomt. Det må være forfærdelig slitsomt å leve livet sitt på den måten.

Anonymous poster hash: a7eaf...b23
  • Liker 6
Skrevet

Ja, få vekk de mannlige stripperne, det ser helt mongo ut

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, få vekk de mannlige stripperne, det ser helt mongo ut

Menn har store problemer i dag, og blir holdt nede av f. eks. lover og samfunnet. Dette er et seriøst tema, og jeg synes du bør ha mer respekt enn hva du viser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn har store problemer i dag, og blir holdt nede av f. eks. lover og samfunnet. Dette er et seriøst tema, og jeg synes du bør ha mer respekt enn hva du viser.

Opprett ett parti eller noe slikt da. Kjør på. Du blir ikke holdt nede av lover eller samfunnet. Vi har lover om likestilling i Norge. Om du ikke blir behandlet likt med kvinner og opplever diskriminering o.l kan du faktisk anmelde dette!

Anonymous poster hash: 81bcf...f96

Skrevet

Ja jeg støtter forslaget. Deres største problem vil være å bli akseptert blant menn, akkurat som ottar ikke blir akseptert av kvinner flest

• Liker 1
Skrevet

Nei, vi trenger ikke motpoler i kjønnsdebatten og ekstremisme på begge sider. Det er på tide at kvinner innser at det har det godt, enklere og bedre enn menn nå og at de burde slappe litt av og se seg fornøyd med situasjonen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi trenger ikke motpoler i kjønnsdebatten og ekstremisme på begge sider. Det er på tide at kvinner innser at det har det godt, enklere og bedre enn menn nå og at de burde slappe litt av og se seg fornøyd med situasjonen.

På hvilken måte har vi det bedre?

Anonymous poster hash: 6ab5d...f3d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man forteller kvinne om kvinners privilegier og særrettigheter i samfunnet.

Kvinner forteller mann hvor patetisk og stakkarslig han er.

Skal en virkelig måtte ta denne runddansen enda en gang?

• Liker 5
Skrevet

Man forteller kvinne om kvinners privilegier og særrettigheter i samfunnet.

Kvinner forteller mann hvor patetisk og stakkarslig han er.

Skal en virkelig måtte ta denne runddansen enda en gang?

Så du vil ha en person som forteller deg om rettighetene dine. Hørt om google? Jeg bruker det til tross for at jeg er kvinne. Jeg kan hjelpe deg, hvilken rettighet søker du etter?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så du vil ha en person som forteller deg om rettighetene dine. Hørt om google? Jeg bruker det til tross for at jeg er kvinne. Jeg kan hjelpe deg, hvilken rettighet søker du etter?

Ja, jeg vil gjerne høre mer om hvilke særrettigheter samfunnet har lagt til rette for at jeg skal ha over kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg vil gjerne høre mer om hvilke særrettigheter samfunnet har lagt til rette for at jeg skal ha over kvinner.

Bedre lønn og ellers er det ganske likt.

AnonymBruker
Skrevet

Med høyere arbeidsmengde følger gjerne høyere lønn. Det er ingen slemme menn som stopper dere fra å prioritere det samme.

• Liker 2
Skrevet

Spørsmålet er vel heller hvor jenter ikke har det bedre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er vel heller hvor jenter ikke har det bedre.

Du klarer altså ikke å svare på det, da ser jeg på det som grunnløs syting.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som stopper deg fra å opprette eget parti, en egen avis eller en egen nettside.

Jeg har liten tro på at du kommer noen vei ved å fortsette å skrive tråder på et kvinneforum. Fokuser i det minste oppmerksomheten på et forum med flere menn.

Hvis du skal samle menn for en sak gir det ingen mening å fortsette å opprette tråder her. Det betyr ikke at jeg ikke bryr meg om menns omsorg, det betyr bare at det ikke er rett arena. Og at det er litt avsporende og kjedsommelig.

Anonymous poster hash: c14b0...cd1

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke menns feil at kvinner velger å ta deltidsjobber i omsorgsyrker.

Kvinner kan si at "vi føler oss presset til å være hjemme med barna,men menn slipper" altså føler du deg VIRKELIG presset eller er det noe naturlig som kalles morsinstinkt?

Og hvor er likestillingen når det gjelder de verste jobbene eller yrkesfag? Hvorfor kan vi ikke kvoteres inn der, nei for der finner man ikke pengene..så alt handler om penger, ikke likestilling.

Jeg er født på slutten av 1980-tallet og har ALDRI opplevd å bli diskriminert alene pga kjønn. Jada,jeg har hørt mye dritt,følt sexpress og blabla, men det er ikke et likestillingsproblem. Det betyr ikke at jeg har mindre rettigheter enn en mann. Kan godt hende jeg blir det, om jeg feks skulle bytte jobb. I min alder så vil de fleste arbeidsgivere kvie seg pga det er typisk "bli gravid"alder,og DET synes jeg er feil, så det er en ekte diskriminering..

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det er ikke menns feil at kvinner velger å ta deltidsjobber i omsorgsyrker.

Kvinner kan si at "vi føler oss presset til å være hjemme med barna,men menn slipper" altså føler du deg VIRKELIG presset eller er det noe naturlig som kalles morsinstinkt?

Og hvor er likestillingen når det gjelder de verste jobbene eller yrkesfag? Hvorfor kan vi ikke kvoteres inn der, nei for der finner man ikke pengene..så alt handler om penger, ikke likestilling.

Jeg er født på slutten av 1980-tallet og har ALDRI opplevd å bli diskriminert alene pga kjønn. Jada,jeg har hørt mye dritt,følt sexpress og blabla, men det er ikke et likestillingsproblem. Det betyr ikke at jeg har mindre rettigheter enn en mann. Kan godt hende jeg blir det, om jeg feks skulle bytte jobb. I min alder så vil de fleste arbeidsgivere kvie seg pga det er typisk "bli gravid"alder,og DET synes jeg er feil, så det er en ekte diskriminering..

Jeg har ikke barn, jeg har bare lest om at menn med samme stilling og samme stillingprosent får høyere lønn. Hvilkene yrker det gjelder vet jeg ikke.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet

JEG HAR IKKE BARN, JEG HAR BARE LEST OM AT MENN MED SAMME STILLING, SAMME STILLINGSPROSENT FÅR HØYERE LØNN.

OG JEG HAR LEST OM NØKKEN OG JULENISSEN!

• Liker 3
Skrevet

OG JEG HAR LEST OM NØKKEN OG JULENISSEN!

Da har du og TS noe til felles :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...