Gjest Tulle-brud-ikkeinnlogg Skrevet 4. juli 2002 #1 Skrevet 4. juli 2002 Igår var jeg ute å handlet siste rest til den store dagen. Etter gode råd her inne ble det janebo 38C og lipfinity. Endte opp med fargen nr 110 passion, happy og fornøyd til jeg kom hjem og tok den på....altfor sterk for mine små lepper og fargen passet ikke i det hele tatt. Men jommen satt den (selv på meg som er uten leppestift to minutt etter jeg har klistra den på). Men har noen råd om hvilken farge jeg kan bruke da? er lyshåret og enda blek og litt fattet (håper å bli litt brunere)
Augustbrud02 Skrevet 4. juli 2002 #2 Skrevet 4. juli 2002 Lipfinity er virkelig super. Jeg har kjøpt meg to stykker og begge er forholdsvis anonyme. Den ene er temmelig brun og er nummer 180. Denne kan man bruke daglig nesten. Og så har jeg kjøpt meg numer 70 til å bruke i bryllupet. Denne er det litt mer farge på og passer til en slik anledning, samtidig som den er diskret. Kjæresten min synes også den var den fineste, så kanskje du kan se om du synes noen av de fargene er ålreite?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå