AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Er helt desperat her! Har slitt med kløe "bak der" i ca. en uke, og fant ut for to dager siden at det var småmark!! Rimelig sikker hvertfall, så en liten mark i avføringen min og symptomene mine (intens kløe på kveldstid) stemmer jo. Fikk tatt kur i dag... Men det har ikke blitt noe bedre Da jeg var på do, følte jeg faktisk at jeg kunne se enda flere små mark.. årh, men de var bittesmå.. er det nyklekkede babymark? Det klør så vanvittig mye, jeg må gå på do hvert 15 minutt, for det klør ikke så intenst når jeg sitter over doskåla.. Leste på en annen side at det var ei som hadde tatt samme kur som meg, men det hjalp ikke før 2 døgn senere :'( Jeg holder ikke ut slik som dette i 2 døgn til.. gråter meg i søvn, for det er så jævlig. Hvorfor forsvinner symptomene hos barn så mye fortere? Var hvertfall veldig mange foreldre som kommenterte at ungene deres hadde blitt kvitt kløen og det, veldig fort. Jeg får seriøst ikke sove, det er helt forferdelig vondt, og jeg bare gråter og gråter. Tror det er en blanding av at det klør, og at jeg synes det er så forferdelig ekkelt at jeg har mark. føler liksom at den ikke har "rett" til å plage meg... årh gud det er forferdelig...Klør ikke så inenst på dagen, men det klør litt. men nå på kvelden er det faktisk uutholdelig. har noen noen tips til meg? noe som kan få det til å slutte å klø? Noe kjerring-råd? Noen som har hatt småmark i voksen alder og som vet hvor lang tid det tar før det slutter å klø så fryktelig?? Anonymous poster hash: 813ef...693
Wonderbitch Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Uff stakkars deg:( har ingen råd, vil bare ønske god bedring. Kanskje du bør gi opp å sove og heller se noen bra filmer i natt? Så når du er ferdig på jobb imorgen har det sikkert gått over og du kan sove lenge, uten å bekymre deg. Jeg har aldri hatt det du beskriver, men det begynte å klø bare av å lese om det, så kan tenke meg at det psykiske gjør det mye verre.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Jeg søkte kjapt på google og løk blir nevnt. Noen har spist mens andre har tatt litt i endetarmsåpningen, det skal visst fordrive mark. Noe å prøve? Google mark og løk "Kutt opp en halv rå løk i små biter, svelges med vann på tom mage. Vent hverfall 1 time før du spiser noe annet. Dette har fungert på meg." "Da jeg var barn hadde min mor behandlingen klar: Hun kokte oppskjært løk i vann, og så fikk vi klyster med løkvannet når det var avkjølt. Det kurerte plagene." Anonymous poster hash: ed0ce...252
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Jeg søkte kjapt på google og løk blir nevnt. Noen har spist mens andre har tatt litt i endetarmsåpningen, det skal visst fordrive mark. Noe å prøve? Google mark og løk "Kutt opp en halv rå løk i små biter, svelges med vann på tom mage. Vent hverfall 1 time før du spiser noe annet. Dette har fungert på meg." "Da jeg var barn hadde min mor behandlingen klar: Hun kokte oppskjært løk i vann, og så fikk vi klyster med løkvannet når det var avkjølt. Det kurerte plagene." Anonymous poster hash: ed0ce...252 klyster er atpåtil godt Anonymous poster hash: 03ef0...37d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå