AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Hei folkens! Noen som vet hva som gjelder ift scannede attester og vitnemål? Kan man skrive ut scannede dokumenter og bruke dem i feks en jobbsøk situasjon. Er det godkjent som dokumentasjon hvor papiroriginaler av en eller annen grunn er ødelagt eller utilgjengelige? Anonymous poster hash: ce0eb...d2d Anonymous poster hash: ce0eb...d2d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #2 Skrevet 21. mai 2015 Jeg har pleid å sende digitale kopier i jobbsøknader. Har da gjerne hatt med papiroriginalene i veska på intervju, men kan ikke huske at noen har bedt om å få dem. (Og jeg har knapt søkt jobb de siste 10 år. Skulle derfor tro at i dagens digitale samfunn, så er det sikkert bra nok. ) Anonymous poster hash: deb28...7a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå