Gå til innhold

Verdens vemmeligste reklame!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en grunn til at jeg ikke ble fotpleier. Når det er sagt så har jeg sett verre negler/føtter enn det der.

Skrevet

Jeg syns føtter er skikkelig guff uansett, men akkurat denne reklamen er så tegneserie at jeg mest av alt syns han lille gule typen er morsom.... :roll:

Gjest Catwoman
Skrevet

hmm... så i grunn ikke noe ekkelt i den reklamen jeg.

Regner med du mente han lille mannen som vippet opp neglen og krøp inn?

Skrevet

Jeg synes den lille fyren er morsom jeg da.

Skrevet

Hei hei!

Joda, den var litt vemmelig. Skal ihvertfall ikke bli fotpleier... :-?

Mvh Yvonne

Skrevet

Synes ikke dette var spesielt ille. Dessuten er det jo en webside -og ikke noe som henger på store plakater rundt om i bybildet slik at man får det i fleisen om man vil eller ikke!

Nelle :-)

Skrevet

Syns den er "bra" jeg.. Har sett mange slike tær rundt omkring, i sandaler, og det er noe av det ekleste jeg ser. Jeg mistenker at noen ikke bryr seg om at neglene deres er gule og sprøe, derfor kanskje dette får opp øynene deres litt?

Skrevet

litt ekkel reklame,men kjempebra at den kom!!tror det er mange uvitende rundt omkring som ser slik ut, men ikke aaaaaner at det er neglesopp!

Skrevet

uurk,ja ville ikke akkurat at den hadde kommet opp mens jeg sitter og spiser...blæh :sjokk:

Skrevet

hehe, jeg er HELT enig! Får helt angst når jeg ser den i Dagbladet.no...spesielt når han løfter opp neglen :kvalm:

Skrevet

Æsj, ja! Den er guffen! Og så får den meg til å tenke på tærne til svigers... Tror begge to har neglesopp, uten å vite det... Euuuh.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det JEG synes er ekkelt med den reklamen, er at den ikke forteller hvor mye det koster å bli kvitt f***skapen...

Svigers har neglsopp, men han fant ut at han kunne leve med det etter å ha sett prisen på medisinen. Kosta borti 5 000,- mener jeg å huske.

Skrevet

*grøss*

Jeg får frysninger når han løfter opp neglen.

Skrevet
uurk' date='ja ville ikke akkurat at den hadde kommet opp mens jeg sitter og spiser...blæh :sjokk:[/quote']

det gjorde den når jeg satt og spiste i går...! ugh!!!! :-?

Mvh Yvonne

Skrevet

Tøysekopper! Det er jo bare en animert reklame. Synes den er morsom jeg! :-) Og på tide at den kom, mange som har neglsopp uten å vite det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...