Gå til innhold

Hund som piper i ett sett

Anbefalte innlegg

Skrevet

he hei, Har en 8 år gammel Lasha apso kastrert som piper i ett sett.
han har just opperert ut den ene hjørnetanna/ m hele rota til tannen, men går på åde antibiotika og smertestillende etter vætrinerns anbefalinger, men han piper ingen stopp hele dagen, har sjekket munnen og alt ser helt fint ut, han er også veldig rastløs, sitter gjerne og ser på meg som han vill ha kos mens hans piper, om jeg koser med han går han vekk. Halen er senket hele tiden.

kan jo være han bare har vondt at det er det som gjør det. men tenkte og høre hva dere mente, tenkte uansett og ringe vætriner igjen i morgen og høre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt han med til vet og fått sjekket det.

Høres ut som om han har det vondt... Dersom du syns adferden er annerledes enn vanlig, så tyder det på at han har ubehag/smerter....

Skrevet

Jeg ville tatt han med til vet og fått sjekket det.

Høres ut som om han har det vondt... Dersom du syns adferden er annerledes enn vanlig, så tyder det på at han har ubehag/smerter....

Ja, tenkte og ringe ned i morgen og høre med dem. Tror også han har vondt, og han pleier vanligvis og være en glad gutt som er veldig glad i kos. Er en sånn typisk "hønemor" ovenfor dyrene mine så legger merke uvaner fort. Takk for svar :)

Skrevet

Jeg ville også hørt med veterinæren først. :)

Skrevet

Skjønner han jo godt da stakkars..., ikke noe særlig å trekke tenner :-/

Skrevet

Han har roet seg ned litt nå, ligger i hvertfall i sofaen på siden av meg. Piper litt av og til. Han fikk litt mer smertestillende, tenker også og la han sove på rommet med meg i natt så jeg får holdt et øye med ham, så ringer jeg vætrineren i morgen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...