AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Jeg er kvinne, men jeg legger likevel merke til fine bakender/kropper http://pbs.twimg.com/media/BAB6DTnCQAADDxW.jpg:large Wow Anonymous poster hash: fce6f...f11
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Omtrent alle normalvektige kvinnerumper seg bra ut i sånt undertøy (og jeg er mann). Anonymous poster hash: 17c28...6ca 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Omtrent alle normalvektige kvinnerumper seg bra ut i sånt undertøy (og jeg er mann). Anonymous poster hash: 17c28...6ca ser Anonymous poster hash: 17c28...6ca
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Jeg er kvinne, men jeg legger likevel merke til fine bakender/kropper http://pbs.twimg.com/media/BAB6DTnCQAADDxW.jpg:large Wow Anonymous poster hash: fce6f...f11 Ikke mye å utsette der. Og jeg er mann. Anonymous poster hash: 0d8e1...eb6 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Omtrent alle normalvektige kvinnerumper seg bra ut i sånt undertøy (og jeg er mann).Anonymous poster hash: 17c28...6ca Vet, merker typen blir mer klåfingra når jeg har på slike truser gir illusjon av rundere og strammere rumpe. Anonymous poster hash: 78901...e19
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Jeg har også sånne streker under rumpa. Synes det er kjempestygt og synes det får den til å se hengete ut. Men en jeg datet en gang sa at det var et "kvalitetsstempel" eller noe slikt. Det er visst noe mange menn liker sa han. Hahaha Anonymous poster hash: e0690...7ba
jabx Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Den på bildet ser ikke akkurat veldig hengende ut, AB. 4
Puny Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 "den fineste bakenden/kroppen", det er jo helt umulig å si noe om kroppen på det bildet da bakenden var det eneste som er i fokus, i en veldig rumpefremhevende positur, med veldig flatterende undertøy, that don't impress me much... 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #11 Skrevet 21. mai 2015 "den fineste bakenden/kroppen", det er jo helt umulig å si noe om kroppen på det bildet da bakenden var det eneste som er i fokus, i en veldig rumpefremhevende positur, med veldig flatterende undertøy, that don't impress me much... Jeg tør våge og påstå at den kroppen er finere enn 99% av verdens damekropper, selv om hun står i rumpefremhevende positur. Du ser jo lår, midje, rygg osv. Hun er liten og nett, men ikke for tynn. Helt perfekt Og jeg er kvinne. Anonymous poster hash: fce6f...f11 3
Puny Skrevet 21. mai 2015 #12 Skrevet 21. mai 2015 Jeg tør våge og påstå at den kroppen er finere enn 99% av verdens damekropper, selv om hun står i rumpefremhevende positur. Du ser jo lår, midje, rygg osv. Hun er liten og nett, men ikke for tynn. Helt perfekt Og jeg er kvinne. Anonymous poster hash: fce6f...f11 tja, når ryggen er dekt av hår og du ikke ser mage eller legger, så syntes jeg påstanden "Dette må være den fineste kroppen jeg har sett" være litt overdrevet... Men det er nå min mening. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #13 Skrevet 21. mai 2015 tja, når ryggen er dekt av hår og du ikke ser mage eller legger, så syntes jeg påstanden "Dette må være den fineste kroppen jeg har sett" være litt overdrevet... Men det er nå min mening. Tror bare du er litt misunnelig jeg :tunge: Anonymous poster hash: fce6f...f11 6
Puny Skrevet 21. mai 2015 #14 Skrevet 21. mai 2015 Tror bare du er litt misunnelig jeg :tunge: Anonymous poster hash: fce6f...f11 næææ, men har sett bedre, denne har jeg jo ikke sett annet av enn stumpen, trenger mer for å vurdere 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #16 Skrevet 21. mai 2015 Stusser var jo fin, men hun stiller seg jo veldig opp og får god hjelp av undertøy, enig med Zereta, vi vet jo heller ingenting om puppene, har sett det bedre Anonymous poster hash: 82bb7...bfb 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #17 Skrevet 21. mai 2015 Omtrent alle normalvektige kvinnerumper seg bra ut i sånt undertøy (og jeg er mann). Anonymous poster hash: 17c28...6ca Åh da skal du se min. Den er helt flat uansett om jeg veier 50 eller 100 kilo (og ja jeg har veid begge deler). Den er flat og firkantet. Jeg har egentlig en veldig stygg kropp. Jaja. Anonymous poster hash: dabc2...e46
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #18 Skrevet 21. mai 2015 Jøsses så kritiske enkelte her er da. Denne dama har en flott kropp. Uten tvil. Og hun kan å posere og trusa har et veldig flatterende snitt. Alt i alt et pent bilde av noe som tilsynelatende er en veldig pen jente med en veldig fin kropp. Jeg får ofte mye skryt for min rumpe, som er veltrent og rund, men jeg er ikke like flott som hun her. Ikke er jeg misunnelig heller. Jeg er fornøyd med det jeg har og trenger derfor ikke rakke ned på andre Anonymous poster hash: 4ed6c...069 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #19 Skrevet 21. mai 2015 Jøsses så kritiske enkelte her er da. Denne dama har en flott kropp. Uten tvil. Og hun kan å posere og trusa har et veldig flatterende snitt. Alt i alt et pent bilde av noe som tilsynelatende er en veldig pen jente med en veldig fin kropp. Jeg får ofte mye skryt for min rumpe, som er veltrent og rund, men jeg er ikke like flott som hun her. Ikke er jeg misunnelig heller. Jeg er fornøyd med det jeg har og trenger derfor ikke rakke ned på andre Anonymous poster hash: 4ed6c...069 Word! Anonymous poster hash: fce6f...f11
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #20 Skrevet 21. mai 2015 Jøsses så kritiske enkelte her er da. Denne dama har en flott kropp. Uten tvil. Og hun kan å posere og trusa har et veldig flatterende snitt. Alt i alt et pent bilde av noe som tilsynelatende er en veldig pen jente med en veldig fin kropp. Jeg får ofte mye skryt for min rumpe, som er veltrent og rund, men jeg er ikke like flott som hun her. Ikke er jeg misunnelig heller. Jeg er fornøyd med det jeg har og trenger derfor ikke rakke ned på andre Anonymous poster hash: 4ed6c...069 Det er betegnelsen "dette må være den fineste bakenden/kroppen jeg har sett" jeg reagerer på. For vi ser vel strengt tatt ikke så mye av kroppen og veldig mye av bakenden. Jeg er en puppemann selv, og ble ikke videre inponert av dette. Syntes det er en sterk påstand at dette er verdens fineste kropp da... Anonymous poster hash: 82bb7...bfb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå