Gå til innhold

Når passer det å spørre om han treffer andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en mann ca. 7 ganger i løpet av en periode på fire måneder, hvor vi har vi tilbringt en langhelg sammen og resten enkeltdager. Det er stor avstand (fly) og jobb som gjør at vi ikke har mulighet til å møtes oftere, men vi møtes når jeg er på hjemstedet mitt som han bor på. Når vi treffes er har vi det veldig hyggelig i hverandres selskap, og jeg føler at dette faktisk kan bli noe mer etterhvert. Er det for tidlig å spørre om han treffer andre, eller er det passende nå? Er litt redd for å få følelser for ham og så finne ut at jeg ikke er den eneste han treffer, selv om mye tyder på at jeg er den eneste han treffer :) Og ja, vi har hatt sex om det skulle ha noen betydning.

Vi er 23 og 27

Anonymous poster hash: cfc1a...130
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville spurt nå, fordi jeg ikke orker å bruke tid på en som er involvert i andre. Det gir også et signal om at du er seriøs. :)

Anonymous poster hash: 36c18...8c6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville spurt nå, fordi jeg ikke orker å bruke tid på en som er involvert i andre. Det gir også et signal om at du er seriøs. :)

Takk for svar! Men hvordan bør jeg ordlegge meg? Jeg er egentlig ganske direkte til vanlig, men føler at å spørre "Treffer du noen andre eller er det bare meg" setter meg i en veldig sårbar posisjon :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Men hvordan bør jeg ordlegge meg? Jeg er egentlig ganske direkte til vanlig, men føler at å spørre "Treffer du noen andre eller er det bare meg" setter meg i en veldig sårbar posisjon :fnise:

Ja, man setter seg selv i en litt sårbar posisjon, absolutt. Hva med "Jeg liker deg veldig godt og har ikke lyst til å treffe andre nå, hva tenker du?" Den er jo direkte, men du spør uten å spørre om han treffer andre.

AnonymBruker
Skrevet

Personlig skjønner jeg ikke at folk er så ekle at de har lyst til å ha forskjellige spytt og kjønnssafter i kroppen sin fra mange forskjellige! Kunne aldri tenkt meg å innledet noe annet med noen om jeg først drev å datet noen men det er visst bare meg..

Anonymous poster hash: 42cc2...411
AnonymBruker
Skrevet

Ja, man setter seg selv i en litt sårbar posisjon, absolutt. Hva med "Jeg liker deg veldig godt og har ikke lyst til å treffe andre nå, hva tenker du?" Den er jo direkte, men du spør uten å spørre om han treffer andre.

Det var et godt forslag, takk! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vel først undersøkt om din eller hans bosituasjon vil endre seg I fremtiden. Det er jo en forutsetning for at et forhold overhodet er mulig.

Anonymous poster hash: d4c7d...488
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vel først undersøkt om din eller hans bosituasjon vil endre seg I fremtiden. Det er jo en forutsetning for at et forhold overhodet er mulig.

Hvorfor skal ikke et avstandsforhold gå?

AnonymBruker
Skrevet

Det er urealistisk at dere skal ha et avstandsforhold der dere faktisk må fly for å treffe hverandre. Nå er du ung, men en mann på 27 vet dette. Dette umuliggjør genuin inimitet, et jevnlig sexliv, et felles sosialt liv, alt...

Avstandsforhold kan fungere for en veldig avrenset periode dersom forholdet er stabilt I utgangspunktet. Men det kan ikke starte slik.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo noe dere må snakke om. Det er ikke alle som synest avstandsforhold er bare bare. Dersom det er et for et kortere tidsperspektiv går det jo fint, men dersom ikke bosituasjonen kom til å endre seg i overskuelig fremtid så er det jo ikke sikkert at det vil fungere. Så snakk om det.

AnonymBruker
Skrevet

Avstand i en periode vil jo kunne funke, men for alltid? Da er det jo ingen fremtid.

Anonymous poster hash: 6a39c...e5c

AnonymBruker
Skrevet

Det er urealistisk at dere skal ha et avstandsforhold der dere faktisk må fly for å treffe hverandre. Nå er du ung, men en mann på 27 vet dette. Dette umuliggjør genuin inimitet, et jevnlig sexliv, et felles sosialt liv, alt...

Avstandsforhold kan fungere for en veldig avrenset periode dersom forholdet er stabilt I utgangspunktet. Men det kan ikke starte slik.

Det er jo noe dere må snakke om. Det er ikke alle som synest avstandsforhold er bare bare. Dersom det er et for et kortere tidsperspektiv går det jo fint, men dersom ikke bosituasjonen kom til å endre seg i overskuelig fremtid så er det jo ikke sikkert at det vil fungere. Så snakk om det.

Vi har snakket om bosituasjonene våre, og han har bare en midlertidig jobb der han er nå så han bli ikke boende der for alltid. Hvor lenge han blir er han ikke sikker på, men han har sagt han kunne tenkt seg å komme til byen jeg bor i.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å spørre om han treffer andre. Har dere kun ekstremt overfladiske samtaler?

Anonymous poster hash: 703a8...90e

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å spørre om han treffer andre. Har dere kun ekstremt overfladiske samtaler?

Anonymous poster hash: 703a8...90e

Fordi det setter meg i en sårbar situasjon? Har allerede skrevet det :P Nei, vi har ikke overfladiske samtaler, og derfor kan jeg også se ham som noe mer. Men vi har ikke snakket om hva vi ønsker med dette.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke for tidlig å spørre om han treffer andre. Det ville jeg egentlig haforventet, siden dere allerede har vært en del sammen og ikke minst hatt sex. Dersom han treffer andre på dette tidspunktet, ville jeg vurdert hele mannen. Så ja, få klarhet i det du lurer på.

Anonymous poster hash: ebe32...1c6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke for tidlig å spørre om han treffer andre. Det ville jeg egentlig haforventet, siden dere allerede har vært en del sammen og ikke minst hatt sex. Dersom han treffer andre på dette tidspunktet, ville jeg vurdert hele mannen. Så ja, få klarhet i det du lurer på.

Anonymous poster hash: ebe32...1c6

Jeg syns i grunn ikke vi har truffet hverandre så mye, for dersom vi hadde møttes jevnlig hadde jeg følt det hadde vært greit å spørre nå eller kanskje tidligere også. Men siden vi bare har truffet hverandre så få ganger så er jo ikke det så mye, men samtidig så har det gått så lang tid siden første møte at jeg tenker at nå må jeg finne ut hva dette er for noe :) Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...