Gå til innhold

Har tatt opp kontakten med gammel flamme, hvordan sjekke interessen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min gamle flamme har begynt å ta initiativ til å møte meg igjen, men bare i helger så langt. Det er slutt mellom han og dama, og dette er pga oss. Han var utro med meg lenge mens hun var sammen med henne. Ja han er en luring..

Var med han hele helgen, samt lå over fra søndag til mandag da vi hadde sex og koset oss masse. Nå har han skuffet meg før med å bare ta kontakt når det er fest og deretter sex. Han har sendt meg noen snapper siden mandag, men jeg har ikke hørt noe mer selv om jeg sendte en intern snap tilbake. Det er nylig slutt mellom han og dama, og det er ingen hemmelighet at jeg ønsker at vi kunne blitt sammen igjen. Ja jeg er sta og teit, men når jeg var til han sist ga jeg tydelig uttrykk for at jeg ville finne på ting med han, og at jeg likte han igjen. Hvordan kan jeg sjekke han seriøse interesse uten å mase, samt spørre direkte? Jeg er ikke interessert i bare sex, og jeg kunne derfor tenkt meg å se hvordan han tenker om meg innerst inne.

Vi har en lang historie bak oss, og det er ikke lenge siden vi hatet hverandre. Men først nå er alt bra igjen. Jeg vil ikke pushe han, men han sier selv at han har savnet meg samt vil finne på ting med meg igjen. Men jeg føler det er hans tur, eller?

Anonymous poster hash: d8839...b8a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han inviterer deg ut på ordentlige ting på dagtid, og tar det seriøst når du sier du vil noe mer.

Hva legger du i begrepet "gammel flamme"?. Hadde dere et vanlig forhold? Gikk på kino sammen, så på film, gikk turer osv?

Anonymous poster hash: 81ae2...dcb
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han inviterer deg ut på ordentlige ting på dagtid, og tar det seriøst når du sier du vil noe mer.

Hva legger du i begrepet "gammel flamme"?. Hadde dere et vanlig forhold? Gikk på kino sammen, så på film, gikk turer osv?

Ja, jeg skjønner det. Men vi har nettopp fått tilbake kontakten igjen, og jeg vil ikke brenne meg igjen. Jeg lurer på om han kanskje vil noe mer med meg enn bare sex, og derfor lurer jeg på om hvordan jeg eksakt skal finne ut hans interesse.

Vi var aldri sammen, men han hadde et hemmelig forhold til meg mens han var sammen med exen. Jeg flyttet rett før han ble avslørt, og jeg er nå tilbake igjen. Ja, vi gjorde alt sammen som kjærester gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Altså, det er slutt mellom han og dama nå og jeg lurer på om han egentlig vil ha meg, eller om jeg bare ønsketenker. Vi var tross alt sammen 4 dager forrige uke, men nå er det plutselig stille fra han igjen. Jeg lurer derfor på om jeg skal være stille selv, og deretter se om han tar kontakt før helgen. Og om han ikke gjør det vurderer jeg å gå videre..

Jeg har gitt han alt, og nå føler jeg det er hans tur til å gi. Er dere ikke enig at jeg skal sjekke hans interesse?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er hans tur nå. Det er noe som heter gi og ta.

Hvordan man kan finne ut ting ved subtile tegn, er jeg ikke noen ekspert på, Sorry kan ikke hjelpe deg der.

Gjest ashanti
Skrevet

Jeg hadde aldri villet innlede et seriøst forhold med en som er i stand til å være utro, men det er jo ditt valg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er hans tur nå. Det er noe som heter gi og ta.

Hvordan man kan finne ut ting ved subtile tegn, er jeg ikke noen ekspert på, Sorry kan ikke hjelpe deg der.

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er livredd for å bli såret igjen. Jeg gidder ikke å bli et fest-knull igjen, og jeg er helt ferdig med useriøse menn. Jeg er også litt utålmodig når det gjelder han fordi han og jeg dreiv på lenge, og nå som han er singel vet han innerst inne at jeg "venter" på han, men jeg orker ikke å vente lenge.

Ja, jeg er enig i at det er hans tur. Men hvor lenge bør jeg venter om man skal gå etter "boka"?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri villet innlede et seriøst forhold med en som er i stand til å være utro, men det er jo ditt valg.

Jeg forstår deg veldig godt, og jeg er usikker selv. Nå har jeg og vedkommende en lang historie og grunnen til at han var utro var pga meg. Ja, det er ingen unnskyldning men vi hadde noe spesielt. Han tenkte lenge på å slå opp med kjæresten, og heller bli sammen med meg men siden jeg flyttet så ble det ikke noe av. Nå er jeg tilbake igjen, og ting er forandret. Jeg er singel, og han er singel. Ja jeg dater en annen som er interessert i meg, men jeg vil egentlig ha han.

Men ja, dessverre har jeg mine tvil selv. Utroskap han ingen unnskyldninger.

AnonymBruker
Skrevet

# uker-1 måned. Bruk "ventetiden" til å finne ut mer om ham. Kanskje han har vært utro med andre også, han er kanskje en notorisk løgner. Hvis det går flere uker mellom hver gang han tar kontakt, er det ikke liv laga.

Du må nesten følge litt magefølelse her, samt bruke en dose sunn fornuft.

Tror ikke det finnes noen matematisk korrekte fasitsvar.

Ser du for deg resten av livet med denne fyren? Hvordan har dere det om 10-20 år, tror du?

AnonymBruker
Skrevet

# uker-1 måned. Bruk "ventetiden" til å finne ut mer om ham. Kanskje han har vært utro med andre også, han er kanskje en notorisk løgner. Hvis det går flere uker mellom hver gang han tar kontakt, er det ikke liv laga.

Du må nesten følge litt magefølelse her, samt bruke en dose sunn fornuft.

Tror ikke det finnes noen matematisk korrekte fasitsvar.

Ser du for deg resten av livet med denne fyren? Hvordan har dere det om 10-20 år, tror du?

Ja, det er sant. Når jeg tenker meg om så engster jeg meg allerede for hvordan det kunne ha blitt mellom oss med tanke på at han har vært utro, og jeg vet han er en liten sjarmør. Jeg er glad jeg ikke er naiv når det kommer til han.

Jeg tror jeg kommer til å fortsette livet mitt som før uten å ta kontakt med han verken på snap, face, eller melding. Tar han kontakt innen neste uke da kan jeg gi han en sjanse igjen. Men han har drevet meg til vanvidd før men da var han fortsatt i forhold, så det stiller saken litt annerledes.

Og hvorfor føler jeg nå at jeg kan sende melding til han? Prøver jeg å unnskylde meg selv igjen nå...Jeg føler at jeg alltid skal lage unnskyldninger for meg selv for å ta kontakt. Jeg har ikke tatt kontakt sist, men føler jeg uttrykket meg ganske bra når jeg var til han sist. Det eneste jeg reagerte på var hvor varm og kald han var mot meg på slutten..

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det at han var utro med deg og ikke hadde baller nok til å slå opp med dama syns jeg sier sitt.

Anonymous poster hash: d672b...8b4
AnonymBruker
Skrevet

Huff. Går du rundt å venter på en? Ikke bra. Også venter du i tillegg på en som har vært utro, med deg?

Og det høres definitivt ut som du lager unnskyldninger for deg selv, for å ta kontakt med ham. Men hvorfor du egentlig lyst til det? Ut i fra hvordan du beskriver denne mannen, så er han ikke bra deg.

Og en bør aldri vente på noen. Uansett.

Anonymous poster hash: 15b51...257
AnonymBruker
Skrevet

Huff. Går du rundt å venter på en? Ikke bra. Også venter du i tillegg på en som har vært utro, med deg?

Og det høres definitivt ut som du lager unnskyldninger for deg selv, for å ta kontakt med ham. Men hvorfor du egentlig lyst til det? Ut i fra hvordan du beskriver denne mannen, så er han ikke bra deg.

Og en bør aldri vente på noen. Uansett.

Anonymous poster hash: 15b51...257

Ja, det gjør jeg. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men denne mannen har en slags rar kontroll over meg. Jeg har aldri møtt noen som er slik før.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men denne mannen har en slags rar kontroll over meg. Jeg har aldri møtt noen som er slik før. ts Anonymous poster hash: d8839...b8a

Kan være han er drømmemannen din.

Anonymous poster hash: 074ed...781

Gjest ashanti
Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt, og jeg er usikker selv. Nå har jeg og vedkommende en lang historie og grunnen til at han var utro var pga meg. Ja, det er ingen unnskyldning men vi hadde noe spesielt. Han tenkte lenge på å slå opp med kjæresten, og heller bli sammen med meg men siden jeg flyttet så ble det ikke noe av. Nå er jeg tilbake igjen, og ting er forandret. Jeg er singel, og han er singel. Ja jeg dater en annen som er interessert i meg, men jeg vil egentlig ha han.

Men ja, dessverre har jeg mine tvil selv. Utroskap han ingen unnskyldninger.

Problemet er at neste gang er det (kanskje) med en annen. Som også mener de har noe spesielt.. og som han til slutt dumper deg for, men det er altså først etter at han har hatt et forhold til denne dama bak ryggen din. I noen tilfeller kan det være ekte kjærlighet kanskje, men jeg syntes det sier noe om moralen hans som syntes det er OK å være utro mot kjæresten, istedenfor å si ifra til henne at han har møtt en annen som han tror er mer rett for han før han hopper på neste.

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at neste gang er det (kanskje) med en annen. Som også mener de har noe spesielt.. og som han til slutt dumper deg for, men det er altså først etter at han har hatt et forhold til denne dama bak ryggen din. I noen tilfeller kan det være ekte kjærlighet kanskje, men jeg syntes det sier noe om moralen hans som syntes det er OK å være utro mot kjæresten, istedenfor å si ifra til henne at han har møtt en annen som han tror er mer rett for han før han hopper på neste.

Ja, det er faktisk sant. Men uansett så tenker jeg på han, men jeg merker jeg vil ta avstand fra han nå. Er allerede skuffet over han fordi han ikke har snakket til meg eller noe. Føler meg litt brukt igjen..

Tar han kontakt igjen sent i helgen så kommer jeg til å si ifra til han rett ut. Jeg orker ikke å være bare sex for han, og det skal han få vite!

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er psykopat?

AnonymBruker
Skrevet

Kan være han er drømmemannen din. Anonymous poster hash: 074ed...781

Ja, det eller så kan det være noen er følelsesmessig destruktiv mot seg selv, som ikke har noe i mot noe som ikke er bra for en, så lenge det er bedre enn ingenting.

Anonymous poster hash: 0cdd9...637

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det eller så kan det være noen er følelsesmessig destruktiv mot seg selv, som ikke har noe i mot noe som ikke er bra for en, så lenge det er bedre enn ingenting.

Anonymous poster hash: 0cdd9...637

Mulig jeg er det.. Vet du hvordan jeg kan bryte mønster?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...